Anmeldt 22. juni 2021

Vaffelstopp med god service. Masse turmuligheter og lokalene ser utrolig fine ut.
Vi gikk en runde som var spennede med og gå over en foss. På en stein som var kilt på plass. Mye opp men veldig fint. .

Takk, Neerland
Marianne Stensgård, Eier på Billingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Triveleg!
Velkomen attende ein gong det passar!

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Snublet regelrett over denne perlen og lille paradis - så glad vi tok veien og sjekket om det var husrom å få her. Flaks for oss at ett rom var mulig å få. NYDELIG treretters middag og diktertunde (kort flott tur) etter middag. Kan på det varmeste anbefale stedet med disse flotte folka!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 510brittl
Marianne Stensgård, Eier på Billingen seterpensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Takk for triveleg besøk og gode ord!

Anmeldt 7. august 2020

Etter å ha gått Lomseggen i Lom reiste vi hit for å overnatte. Fantastisk sted med god atmosfære. Flotte mennesker som jobber der, kortreist god mat og sjarmerende flotte rom. Det er også flotte turområder tilpasset alle typer mennesker. Jeg kommer tilbake.

Romtips: Great location, good food and very comfy beds.
Dato for oppholdet: august 2020
3  Takk, Monica71Sch

Takk for besøket og for gode ord!
Du er hjarteleg velkomen attende til Skjåk!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i ei natt. Nydelig liten perle midt i skogen ved en vakker foss! Det meste oppleves gjennomført. Mye god mat medlokale råvarer og et lite utsalg slik at man kan kjøpe med seg. Hyggelig betjening, god service! Enkle, men flotte rom og gode senger. En del støy i fra fossen. Men hvis du tenker at det skulle plage deg, be om et rom på baksiden, mye mindre støy! Bad er separat og felles, men det var bare sjarmerende og hyggelig..:-) Ryddig og renslig, anbefales på det varmeste!

1  Takk, AmidalaNorway

Takk for besøket og gode ord!
Vi brukar å seie at elvebrusen kan ein tenke på som ein voggesang og at den gjer deg godt.
Men, blir det for mykje er det rolegare på baksidasom du seier. :-)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Makan til service! Vi kjørte innom etter å ha møtt fulle eller stengte spisesteder i lang tid. Billingen stengte egentlig matserveringen kl. 18.00 og vi kom kl 21.00.
Skrubbsultne og med et lite håp spurte vi om de hadde noe å spise. På strak arm lagde de deilig hjemmelaget pizza med elgkjøtt og løk. Tusen takk for fantastisk service.

Takk, ainbjo71

Takk for gode ord!
Vi skjønar at det er utfordrande når det blir for langt mellom eteplassane etter vegen. I sommar har vi hatt open kafe frå kl 11-18 og laga middag til gjestene som bur hjå oss etter det.
Som oftast kan det vere travelt nok, men vi har strekt oss langt for at det skal gå an å få ein matbit lell.
Vi likar ikkje at folk skal reise frå Skjåk svoltne! :-)