StayForLong
Priceline
Anmeldt 15. juni 2020

Stoppet innom for en matbit på veien da stedet virket koselig. Det var ingen andre gjester på huset, men vi ble tatt godt i mot av en meget hyggelig dame. Vi fikk servert elgekarbonader og fritert sei, noe som falt i smak. Her var det rause porsjoner. Vi spurte også om vei til Geiranger herifra, og fikk mange gode tips av vertinnen til alt fra billig ferjer til steder å besøke. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Patthom94
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Etter å ha sjekket diverse nettsteder for overnatting, med få resultater, kjørte vi litt på måfå. Plutselig lå dette huset i veikanten, og vi svingte inn. En klar forutsetning, bad på rommet etter en het dag. Huset fra 1889 hadde nok ikke sånt, tenkte vi? Men joda, den nederlandske hotellsjefen kunne på sjarmerende norsk berolige oss om at det hadde de. Prisen? KR 1020,- inkl frokost måtte gjentas da jeg lurte på om hørte feil.
Etter en lang dag i varmen ønsket vi middag, og de hadde Ala carte, med bl.a kjøttkaker, elg og reinsdyrkaker. Så erkenorsk meny Ala carteOg maten, god og varm, meget velsmakende, og til veikropriser!
Rommet upåklagelig. Kanskje litt skuffet at det var så moderne i den gamle flotte bygningen. Og dagen derpå, en nøktern og god frokost. Aldri tidligere gjennom et langt liv tror jeg at jeg har takket en hotelvert i handa etter et besøk, men engang må jo være den første. Så tilfeldigheter kan ofte ha noe virkelig positivt med seg.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Vil du reise til et sted, et sted hvor du vil finne sjeleroen, et sted du kan vandre i vakker natur, spise god lokal hjemmelaget mat...da er dette rette stedet for deg.
Vi storkoste oss her. Vertskapet var av den beste sort, hyggelige og hjelpsomme. Maten var nydelig god.
Rommet var koselig med utsikt mot elva og fossebrusen vugget oss i søvn. Gode senger.
Eneste vi kan trekke ned på må være vakumtoalettene, de bråket mye.

Anbefaler dette stedet. Vi kommer til å dra tilbake hit :)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Hilde F
Anmeldt 27. august 2017

Det mest særegne stedet jeg har vært innom på godt og vondt. Leste andre anmeldelser etter at jeg og min kollega var der og spiste.

Jeg tror nok de negative kommentarene har noe for seg. For min del er stedet så sært at det blir litt spennende. Eierne virker svært sære, en ung servitør der er svært hyggelig og service-orientert. Hvordan man opplever stedet har nok mye å gjøre med hva slags innstilling man kommer inn med. Det var litt spennende å se seg rundt, tiden har stått stille siden 70-tallet rent visuelt. I en kombinasjon med møbler og gjenstander fra 1800-tallet. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si, vel vitende om at TripAdvisor kan ta luven av slike steder. Når vertene virker så lite interessert i sine gjester tenker jeg at det har sine årsaker. Maten var helt grei, vi hørte det plinget i mikroen før kjøttkakene kom på bordet.

Må innrømme at det hadde vært spennende å overnatte her, tatt de voldsomme anmeldelsene i betrakting. For deg som søker litt spenning og noe som ikke er strømlinjeformet er dette stedet for deg. Her er i alle fall ingen falske påklistrede smil, som kan være like irriterende som fravær av service.

Dette er så sært og annerledes at jeg tar turen innom igjen. Og om du må et ærend ned i kjelleren, anbefaler jeg deg å åpne døren det står badstu på. Der venter det en visuell overraskelse, jeg ble i særdeles godt humør av den.

Romtips: Mot fossen
Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Brevdue
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Min kone, min mor og jeg var på vei fra Geiranger og så den noe spesielle bygningen. Vi var sultne og hadde lyst på et måltid. På skiltet ved veien stod det, fresh brew all day - vi trodde at det var snakk om ferskbrygget øl, noe som ville vært deilig til et måltid. Det viste seg at det var snakk om kaffe. For en reklame, fersk kaffe dagen lang....
Okay, vi kom inn og så to mennesker som satt og leste. Det var absolutt INGEN reaksjon da vi kom inn, ingen, none, NOTHING. De satt der og leste bøker. De virket i det hele tatt irritert og veldig lite hyggelig. Vi har sjeldent opplevd like dårlig service og likegyldighet på et sted som skal være overnatting og spiseriet. STYR UNNA!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Pavel R