Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for å reorganisere litt i bilen og ble møtt med en innpåsliten hund som gikk til angrep mot vår egen hund.

Vi ba eieren(?) om å kalle på hunden, men det ville han ikke. Det var hundens område.

I praksis ba han oss ryke og reise, noe vi også gjorde.

Takk, nrmyhra
Anmeldt 22. juli 2020

Hadde en overnatting her, for å unngå for lange kjøreetapper på sommerferien. Ikke noe å si på prisen for overnattingen her, men samtidig er det ikke så mye man får for pengene her heller. Rommene er veldig basic, og har neppe vært pusset opp siden 70- tallet. Ikke veldig gode senger. Flekkete og ulekker sofa. Ingen tv, noe det var informert om på forhånd, men wifien de reklamerte med fungerte ikke som forventet. Frokosten var av den enkle sorten, der det ikke ble servert mer enn minimum.

Ikke spesielt vennlig vertskap. På døren til hotellet står det en klistrelapp om at dyr ikke har adgang, men det så ikke ut til å gjelde for eierne. Deres hund gikk fritt omkring, både inne og ute. Ingen i mitt reisefølge er redde for hunder eller allergiske, men jeg vil tro det finnes folk som er det. Mye hundehår i første etasje, på møbler og rundt om. Også en del støv i krokene. Det stod kaker i disken da vi kom om kvelden, og de samme kakene stod der ved frokosten neste dag. Ikke så veldig fristende kanskje.

Hele opplevelsen minnet litt om gode gamle Fawlty Towers. Interessant opplevelse, men det frister ikke til gjentagelse. Vil nok velge et annet sted om vi skal i denne retningen en annen gang. Fin foss bak hotellet, så om dere velger å stoppe her, er denne verdt å få med seg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, FlopsyP
Anmeldt 10. juli 2020

Jeg og min får var på mc tur og på tur ned fra Grotli ble jeg dårlig. Vi stoppet på Pollfoss, det første vi møter er en sint og frekk mann som roper til oss at vi ikke kan stå parkert der vi sto fordi der var det ladestasjon - det forstår vi så klart, men måten vi ble irettesatt av en grinete mann hører ikke hjemme noen plass. Vi vurderer å dra, men jeg er så dårlig at jeg er nødt til å få inn. Vi kommer inn og møter en kvinnelig ansatt, jeg spørr om jeg kan nå e toalettet, da svarer hun: toalettet på rommet ditt? Nei svarer jeg, kan jeg låne toalettet - det er tydelig at hun ikke vil det så min far sier til slutt at han skal ha en kaffe og etter at han kjøper to kopper kaffe og is, må jeg igjen spørre om toalettet. Det virket helt likegyldig om vi kom inn eller ikke
dette er det mest uhøflige, frekke og ikke service innstilte stedet vi har vært på!! Som det er skrevet tidligere, styr unna!!

Takk, O6120QVmarias
Anmeldt 15. juni 2020

Stoppet innom for en matbit på veien da stedet virket koselig. Det var ingen andre gjester på huset, men vi ble tatt godt i mot av en meget hyggelig dame. Vi fikk servert elgekarbonader og fritert sei, noe som falt i smak. Her var det rause porsjoner. Vi spurte også om vei til Geiranger herifra, og fikk mange gode tips av vertinnen til alt fra billig ferjer til steder å besøke. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Patthom94
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Etter å ha sjekket diverse nettsteder for overnatting, med få resultater, kjørte vi litt på måfå. Plutselig lå dette huset i veikanten, og vi svingte inn. En klar forutsetning, bad på rommet etter en het dag. Huset fra 1889 hadde nok ikke sånt, tenkte vi? Men joda, den nederlandske hotellsjefen kunne på sjarmerende norsk berolige oss om at det hadde de. Prisen? KR 1020,- inkl frokost måtte gjentas da jeg lurte på om hørte feil.
Etter en lang dag i varmen ønsket vi middag, og de hadde Ala carte, med bl.a kjøttkaker, elg og reinsdyrkaker. Så erkenorsk meny Ala carteOg maten, god og varm, meget velsmakende, og til veikropriser!
Rommet upåklagelig. Kanskje litt skuffet at det var så moderne i den gamle flotte bygningen. Og dagen derpå, en nøktern og god frokost. Aldri tidligere gjennom et langt liv tror jeg at jeg har takket en hotelvert i handa etter et besøk, men engang må jo være den første. Så tilfeldigheter kan ofte ha noe virkelig positivt med seg.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Laksefiskeren