Flotte opplevelser i fjellheimen

Fjelleventyret var en veldig positiv opplevelse. Alt fra bestilling til selve oppholdet var helt... les mer

Anmeldt 9. august 2021
542paalj
Minner for livet

Anmeldt 4. juli 2021
stineWF
Tønsberg, Norge

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fra vi først tok kontakt for booking, til vi reiste hjem, opplevde vi en helhjertet service og ivaretakelse som sjeldent oppleves. Vi gikk ut av bilen og kjente en ro, da stedet er omringet av nydelig natur. Leiligheten var flott, og maten var magisk.
Vi reiste på ridetur i postkortomgivelser, og ble guidet av to veldig hyggelige unge voksne. Jeg, mor i flokken, var noe utrygg på hesteryggen, men ble veldig godt ivaretatt. Fjelleventyret fortjener skryt for en totalpakke av en opplevelse for livet. Tusen takk.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, stineWF