Et flott Fjelleventyr

Stoppet for lunsj. Anbefales på det aller varmeste. Nydelig mat med friske og lokale råvarer... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
875sidsele
Minner for livet

Anmeldt 4. juli 2021
stineWF
Tønsberg, Norge

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet for lunsj.
Anbefales på det aller varmeste. Nydelig mat med friske og lokale råvarer. Gardsjenta sin tallerk og paien var helt nydelig. Fikk servert god vin og en utrolig frisk rabarbra limonade.
Veldig hyggelig service og spiseplass ute med flott utsikt mot fjell!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 875sidsele
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Fra vi først tok kontakt for booking, til vi reiste hjem, opplevde vi en helhjertet service og ivaretakelse som sjeldent oppleves. Vi gikk ut av bilen og kjente en ro, da stedet er omringet av nydelig natur. Leiligheten var flott, og maten var magisk.
Vi reiste på ridetur i postkortomgivelser, og ble guidet av to veldig hyggelige unge voksne. Jeg, mor i flokken, var noe utrygg på hesteryggen, men ble veldig godt ivaretatt. Fjelleventyret fortjener skryt for en totalpakke av en opplevelse for livet. Tusen takk.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, stineWF