Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Priceline
Anmeldt 6. juli 2020

Vi tilbrakte et par dager i fjellheimen etter norgesturnè med mye kjøring. Etter å ha sett mye fint var det ikke det minste dårligere på Grotli. Fjelluft er fint gitt. Siden det er i "gokk" er man jo i stor grad prisgitt det totale tilbudet de har. De har middag (3-retter) til fastpris som er meget god. Du får rett og sett fast bord til frokost og middag. Tur- og opplevelesesmulighetene er det ingenting å si på. Vi gikk t/r Kjerringtjønn, ca 7 km, stigning 300m så det kjente vi jo...
Frokosten er strålende, du kan i stor grad forsyne deg selv av engangsemballert pålegg og de kommer med brød i poser. Vi smurte oss niste. Dagen etter (søndag) sto det lapp om at det kostet noen kroner men ikke på lørdagen. Et par grove blingser med ost og skinke + varmt vann på termosen - priceless.
Flotte folk på vakt under vårt besøk. Når solen skinner har de en uteplass der du kan trives - de lager absolutt kurante drinker og har veldig godt, lokalt øl. Hadde ikke skadet med noe folkeopplysning ved innsjekk, som f.eks. frokosttider eller prisen på middagen.

2  Takk, RexRodney
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte direkte på hotellet og fikk familierom med tre retters middag og frokost. Svært hyggelig betjening som var serviceinnstilte og imøtekommende.
Hotellet i seg sjøl er et lite eventyr gjennom flere generasjoner, noe utsmykning og interiør vitnet om.
Så var det middag! En smaksopplevelse av de sjeldne, alle tre rettene. Det samme kan sies om det lokale ølet!
Frokosten var helt grei i disse koronatider.
Rommet fungerte bra for tre +hund. Skulle en ønska noe måtte det være lystette gardiner!
Overnatting og mat kan absolutt anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 486helgas
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Grotli Høyfjellshotell må du bare oppleve. Her ligger tradisjoner og stemningen i veggene. Super mat og personlig service. Her kan du nyte fjellets ro og beskue vakre fjell. Just do it. Book direkte eller gjennom De historiske hoteller.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Grotli hotell ligger strategisk til for bilturer, fjellturer eller bare å nyte. Alltid hyggelig uansett pr telefon eller å bo der. God mat hyggelig atmosfære. Her kan både de med og uten hund bo. Velkommen. Takk for et hyggelig opphold før turen rundt i Tafjordfjellene som var fantastisk.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, annel939
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet en natt på vei til Sunnmøre. Reiste med to barn og fikk bekreftet to rom som var «interconnected» - men det finnes tydeligvis ikke. Veldig hyggelig betjening, spesielt de som jobbet i restauranten. Savnet litt mer lokal mat dog - det var noen få alternativer (to lokale oster og ett type syltetøy), dette er altfor lite i forhold til jeg hadde forventet. Hotellet kunne ha trengt en oppussing, var vegg til vegg tepper på rommet. Sengene var til gjengjeld veldig komfortable. Fine muligheter for å gå turer i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, soniabhutta