Priceline
Agoda.comUSD 156
FindHotel
Etrip
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Alt på stedet var helt strøkent, - fra utsiden av bygget og helt inn på toalettet. Stoppet for en kaffe og noe og spise på veien, men kommer garantert tilbake. Kan ikke komme på et bedre sted vi har besøkt. Kommer garantert tilbake for et lengre opphold.

Takk, 74einark
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig og hjelpsom betjening som kom med anbefaling på turer. Super beliggenhet i helt nydelig fjellområde, og mange flotte turmuligheter. Den tre retters middagen, ovnsbakt ørret på potetstappe, var bare helt nydelig Kommer gjerne igjen

Takk, vibekethoenb
Anmeldt 28. juni 2021

Vi var en natt på Grotli i juni 2021 og var alle ganske skuffet over rommet og fasilitetene forøvrig. Rommet var veldig slitent og hadde et meget slitt vegg-til vegg tepper som luktet, og det var noen tynnslitte gardiner fra 80-tallet som ikke hjalp noe mot lyset. Badet såforsåvidt greit ut men det luktet ikke rent.

Vi hadde et familierom og det kostet ganske mye ekstra for hvert barn. Har betalt mye mindre for mye bedre rom andre steder, så ikke verdt prisen!

Av positivt var det en helt standard frokost og personalet var hyggelig.

Takk, 426katrineh
Anmeldt 7. august 2020

Vi tok oss inn på Grotli i 2 netter sommeren 2020. Iforhold til prisen er vi ikke fornøyd. Rommet var tydelig slitent og hadde en merkelig lukt ved hele oppholdet. Frokosten var ok , men har opplevd bedre . Spiste Hamburger på kroa som tilhører hotellet en kveld . Den var også helt ok , men minus for at det man kunne velge av drikke kun var redbull og vann . Fellesarealet i 1 etg var koselig og hadde fin atmosfære . Personalet var veldig hyggelig .

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Lena A
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Koselige fellesrom med tømmer og gammel stil.
Rommene var litt mer ordinære. Greie senger og bad. Men hvor var fjernsynet. Etter en lang reisedag, så gikk vi tidlig på rommet for å se noe på fjernsynet (?) Er det kanskje et bevisst verdi valg? Maten her var fortreffelig, vi spiste både frokost og middag. Svinenakke som var veldig god.
Ellers hyggelig betjening, rent og pent. Rom fløyen, der vi hadde rom, trenger nok en oppgradering.
Alt i alt et hyggelig hotel opphold på Grotli.

2  Takk, hildeskovli