“Helt ok”
Anmeldelse av Skeid Kro

Skeid Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skjåk
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok, verken mer eller mindre! Godt utvalg i menyen til små og store. Godt med sitteplasser inne.

1  Takk, MonicaMalmin

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste stekt ørret, pepperstek og Olaburger. Alle var strålende fornøyde. Nydelig smak og godt tilbehør. Super service.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Kristin H
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Helt ufattelig god mat og en dessert fra himmelen! skikkelig nydelig mat laget med omtanke. Bildene på menyen lyver for å si det slik, de yter ikke maten rettferdighet for maten er så ufattelig mye mer tiltalende og nydelig!

Synd ratingen ikke går over 5 «stjerner»

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, m1chaelt
Anmeldt 13. juni 2019

Pulled Pork burger som noen hadde tatt seg tid til snekre sammen. Saftig og mør med masse smak. Sjeldent er jeg borti bedre enn dette. "burgerKing, go eat dust"

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Jørn N
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Fiskesuppe og Lammeskank var utmerket. Fint sted å stoppe for mat på veien langs rv15. Ordentlig middag.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kitlicious

Har du vært i Skeid Kro? Del dine erfaringer!