“Pitstop med masser av ladestasjoner”
Anmeldelse av Skeid Kro

Skeid Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skjåk
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Kan absolutt anbefales, hvis man trenger et sted å lade bilen. Masser av ladeplasser i nærheten til både Tesla og øvrige el-biler. Spiste Fish and Chips, hvilket var av veldig høy kvalitet. Det er en litt mindre rett men sjeldent man får så bra Fish and Chips.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, FFFredrikstad

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Stedet var rent og pent, og ligger sentralt inntil Rv15 i Skjåk. Det er godt med gratis parkeringsplasser og ladestasjon for elbiler, både Tesla o.a, i umiddelbar nærhet.

Kroa hadde godt utvalg av retter, og maten var helt utmerket. Moderat prisnivå.

Takk, RichardI566
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Skeid Kro vekker gode minner (og mindre gode minner med mors multeplukking), lemen, og dobbel space burger, som jeg spiste flere av for mange år siden. Deretter ble Skeid Kro bare en plass man mimret tilbake til i forbifarten over fjellet. I dag stoppet vi for lading, og vi gikk inn for å kjøpe mat. Dette var en fantastisk opplevelse, og pulled pork-burgeren var en innertier! Siste gang vi bare kjører forbi - vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, mstrommen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Rømmegrøten var ypperlig. Ikke noe juks og med deilig lokalprodusert spekepølse, avlette og saft, de andre rettene var også gode. Effektiv og hyggelig service. Perfekt stoppested langs veien.

Takk, Munchtraveller
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye godt å velge i for en sulten familie på vei fra Strynefjellet. Vi spiste burger, type sprø (nachos), blå (blåmuggost og spekeskinke) og ost (ost og bacon). Veldig godt alt sammen og kjapt ekspedert. Spiste også deilige søtpotetfries. Lokalet er lyst og triveloig og bra med folk en mandag kveld.

1  Takk, 360annemarieh

Har du vært i Skeid Kro? Del dine erfaringer!