“Minner fra barndommen med å besøke Skjåk”
Anmeldelse av Skeid Kro

Skeid Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skjåk
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, og hyggelig å god service. Godt å ha et sted hvor man kan minnes barndommen med å få spist Skjåk kjøttkaku, som alltid bestemor laget.

1  Takk, Elinham

Anmeldt 20. juli 2021

Kjempegod burger og pulled pork :-)
God service og maten kom ila ca 30 min.
Veldig fint for familie med unger!

Takk, finnoscark
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet innom her etter å ha lest om stedet på TripAdvisor. Jeg ble skuffet. Vi måtte vente i 40 minutter på maten, og da den kom var kjøttet tørt og potetene seige. Sausen var god, og prisen ganske rimelig. Pent lokale og hyggelige ansatte, men det var en voldsom akustikk som gjorde det veldig støyfullt. Velger nok et annet sted på neste tur gjennom Ottadalen.

1  Takk, andersk484
Anmeldt 30. juni 2021

To middager på to dager, rikelige porsoner med velsmakende mat til ok priser. anbefales på det varmeste.

Takk, hugbre
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fint sted, med nydelig mat og trivelig betjening.Fine uteplasser , rent og pent inne.Spiste fish &chips, godt og passe stor porsjon, og nydelig servert .Kommer nok til å spise der flere ganger .

Dato for besøk: april 2021
Takk, torilb2014

Har du vært i Skeid Kro? Del dine erfaringer!