“BRA!!”
Anmeldelse av Skeid Kro

Skeid Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Skjåk
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Riktig god mat, Fish and chips og hamburger. Rask servering. Ikke noe å si på prisen. Stopper gjerne innom en annen gang.

Takk, grethe r

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig og kald mat, når den endelig kom etter nesten 1 time. Forferdelig dyrt, og pris og kvalitet hører overhodet ikke sammen. Skuffende og en kostbar middag.

Takk, tovemettea
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, og hyggelig å god service. Godt å ha et sted hvor man kan minnes barndommen med å få spist Skjåk kjøttkaku, som alltid bestemor laget.

1  Takk, Elinham
Anmeldt 20. juli 2021

Kjempegod burger og pulled pork :-)
God service og maten kom ila ca 30 min.
Veldig fint for familie med unger!

Takk, finnoscark
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet innom her etter å ha lest om stedet på TripAdvisor. Jeg ble skuffet. Vi måtte vente i 40 minutter på maten, og da den kom var kjøttet tørt og potetene seige. Sausen var god, og prisen ganske rimelig. Pent lokale og hyggelige ansatte, men det var en voldsom akustikk som gjorde det veldig støyfullt. Velger nok et annet sted på neste tur gjennom Ottadalen.

1  Takk, andersk484

Har du vært i Skeid Kro? Del dine erfaringer!