Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott, stille og rolig campingplass ved elva. Perfekt for de som vil unna kaoset på de store campingplassene. Alltid rent og pent i fellesanleggene. Hyggelig vertskap. En del mygg, men ikke noe problem om du har med myggspray.

Takk, tonei2015
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig camping ved elva. Mange plasser å velge mellom Rent og fint både på kjøkken og sanitær. Og eierne var så utrolig koselige. Anbefaler en overnatting her om du er i nærheten Likte godt at det var et rolig og fint område. Forresten også en fin strand der og mulighet for å leie kano

Takk, Lindamf1
Anmeldt 17. juli 2020

Vi har reist hit flere år på rad og skal hit i år også. Trives veldig godt på plassen. Hyggelig vertskap,rent og fint sanitæranlegg. Nærhet til Lom og Skjåk. Ikke langt å kjøre om du vil gå i fjellet eller for eks. vil ta en tur til Geieranger. Vi fisker og slapper av. Det er det vi forbinder med ferie.

Takk, Rotehue
Anmeldt 16. juli 2020

Vi er en familie på fire som bodde i hytte her i fire dager. Her er det rent og pent og greit kjøkken å lage mat. Trivelig vertskap som ga meget god service. Mange fine fjellturer i nærheten. Kort avstand til Lom og servicetilbud. Hyggelig at de har pyntet alle hyttene med flotte uteblomster.

Takk, kristineh50
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en rolig og behagelig campingplass, med litt skygge om man skulle trenge det. Også mange plasser med masse sol. Vi koset oss her en uke. En fin plass som utgangspunkt for turer til alle de nydelige stedene i området. Kort vei til butikker og masse spennende opplevelser. Litt gammelt og slitt servicehus, men det er til gjengjeld utrolig rent der. Anbefaler plassen.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Anett Iren E