Super service!

Vi ble møtt av en amerikaner som ga super service fra vi kom til vi gikk. Utrolig hyggelig. Gode... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Biancaj23
Sykt bra tilbud

Anmeldt 6. september 2017
Marianne H

Anmeldt 6. september 2017

Kjekt å oppleve noe annet enn det man er vant til i Frafjord. Du får oppleve sjøen i kajakk eller på SUP board, og begge deler er fantastisk på hver sin måte. Man kommer i kontakt med morill, fisk, kobbe/sel og niser på en helt spesiell måte enn å se dem fra kaien. Absolutt og anbefale. 10 av 10.
Bra service og hyggelige folk på stranden <3

1  Takk, Marianne H
Anmeldt 5. juli 2017

Du trenger ikkje reise til Hawaii for å oppleve det eksotisk ☀️ Frafjord har alt.: SOL, SOMMER OG SJØ. Og der kan du bade, svømme, fiske og padle. Og her kan du bare møte opp. Arrangør stiller med brett, kajakk, våtdrakt, redningsvest samt kjempegod erfaring og service. Anbefales på det sterkeste

4  Takk, Asle E
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass og en herlig aktivitet for både familie og venner i nydelig natur! Eieren gjør virkelig alt for å gjøre opplevelsen komplett. Anbefales virkelig!

5  Takk, Gunnbjørg B
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Stand up paddle og kajakkutleie i nydelige omgivelser. Anbefales for både store og små. Kan med fordel kombineres med en tur til Månafossen og Mån

Dato for opplevelse: juni 2017
3  Takk, Bente F
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Flott plass og super aktivitet for hele familien. Han som driver stedet er hyggelig og hjelpsom. Ungene (10 og 12år) fikk raskt til padlingen. Nydelig sandstrand like ved og ungene badet der i våtdraktene de fikk låne. Ta med niste og vær der hele dagen. Verdt et besøk!

4  Takk, Elisabeth W