Anbefales på det sterkeste!

Vi tok turen fra Stavanger til Frafjord for å padle SUP og det angret vi ikke et sekund på... les mer

Anmeldt 23. juli 2020
Marianne Nesslu... P
Asker, Norge
Sykt bra tilbud

Anmeldt 6. september 2017
Marianne H

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Nydelige omgivelser og bra utstyr!

Anbefales :-)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Marianne Nesslu... P
Anmeldt 6. september 2017

Kjekt å oppleve noe annet enn det man er vant til i Frafjord. Du får oppleve sjøen i kajakk eller på SUP board, og begge deler er fantastisk på hver sin måte. Man kommer i kontakt med morill, fisk, kobbe/sel og niser på en helt spesiell måte enn å se dem fra kaien. Absolutt og anbefale. 10 av 10.
Bra service og hyggelige folk på stranden <3

1  Takk, Marianne H
Anmeldt 5. juli 2017

Du trenger ikkje reise til Hawaii for å oppleve det eksotisk ☀️ Frafjord har alt.: SOL, SOMMER OG SJØ. Og der kan du bade, svømme, fiske og padle. Og her kan du bare møte opp. Arrangør stiller med brett, kajakk, våtdrakt, redningsvest samt kjempegod erfaring og service. Anbefales på det sterkeste

4  Takk, Asle E
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass og en herlig aktivitet for både familie og venner i nydelig natur! Eieren gjør virkelig alt for å gjøre opplevelsen komplett. Anbefales virkelig!

5  Takk, Gunnbjørg B
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Stand up paddle og kajakkutleie i nydelige omgivelser. Anbefales for både store og små. Kan med fordel kombineres med en tur til Månafossen og Mån

Dato for opplevelse: juni 2017
3  Takk, Bente F