TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 12. juli 2018

Fantastisk leilighet, personale, utsikt og fasiliteter. Gleder oss veldig til neste år! Topp score fra oss!!! :-) Anbefaler alle som har lyst å ha noen fantastiske dager å dra hit! Dere blir absolutt ikke skuffet. Min venninne hadde spa å gjett om hun kommer tilbake etter en nydelig opplevelse.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, LindaGrimstadH
Anmeldt 21. januar 2018

Dette kan ikke kalles for et spa.
Det er kun et boblebad, ikke noe annet der.
Er heller ikke noe tak over boblebadet, så ved regn så er en utsatt til.
Det ligger koselig til, med fin natur. Ca 1 time fra Stavanger.
Behandlingene er ikke bra, dessverre.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, worldwider41
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Jeg og samboeren min hadde spa og overnatting på Frafjord Spa, men følte ikke at prisen stemte overens med det vi fikk. For det første hadde vi bestilt en pakke som kaltes for "bare vi to", men i løpet av spabehandlingen fikk vi sett lite til hverandre. Bare i Månafossbadet (boblebadet) fikk vi være sammen. Mangel på ansatte gjorde også at vi ikke fikk massasje, men fikk en annen slags behandling som vi personlig ikke syntes noe særlig om. Hele spaet virket dessverre litt uprofesjonelt.

Vi måtte selv ta med sengetøy og håndkle (om vi ikke ville betale 100 kroner for hvert sengesett og 50 kroner pr. håndkle). Dobbelrommet stod generelt ikke til forventningene når en tenker en skal på Spa. I tillegg synes vi det er litt rart å måtte vaske ut av rommet (eller betale 200 kroner ekstra) når en reiser på Spa.

Dessverre gjør denne opplevelsen at inntrykket blir dårlig. Selv om vertinnen var hyggelig stod totalopplevelsen ikke til forventningene vi hadde.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Agnes J
Anmeldt 7. september 2015 via mobile enheter

Feiret 1-års bryllupsjubileum her. Bestilte tilbudspakke med 1 døgns overnatting i moderne og ny leilighet. Spabehandling med dødehavsleire på rygg og nakke, badstu og avsluttet med herlig boblebad.
Dette var et fantastisk opphold og møtet med eier Reidun var veldig positivt- hyggelig og koselig dame.
Her skal jeg tilbake
Glemte å nevne nydelige omgivelser på Frafjord, fin natur og veldig fredelig.

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, 574hangl
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Vi ankom etter en flott tur til månefossen. På en flott solskinnsdag. Reidun tok imot oss og viste oss rommet. Det var et lite, men mer enn nok for oss.

Vi fikk en tilpasset behandling etter hvor mye vi ville betale. Først sauna, så massasjebad (månefossbad) og til slutt massasje. Det var hærligt.

Vi hadde et hærlig, romantisk og flott opphold. Tusen takk, Reidun

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, st_lee2015