Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Travelocity
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og greit !
Kjempekoselig budget hotellrom i lite hotell .
Lite rom, med dusj og toalett, meget rent.
Utrolig deilige senger!
Parkering rett utenfor . Litt eldre, men meget tent og pent!
De har et Microbryggeri kjøleskap med håndbrygget nammenam , som man kan hente øl fra hvis man er tørst.
Bare skriv opp rommer! Og antall !
Meget gunstig pris !
Og stille og rolig !
Kona og Jr er meget for nøyd de og
Frokosten blir levert i pose mann henter i kjøleskapet i resepsjonen, inkl. Med flaske med ferskpresset appelsinjuice!

Takk, mortyj489
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi var her på glamping! Flotte telt som var satt opp med en koselig uteplass med bålpanne. Teltene var innbydende og skikkelig flotte innvendig. Sengen var upåklagelig. Til frokost hentet vi en liten matpakke hver, satt i et kjøleskap. En helt perfekt frokost. Personalet var utrolig serviceinnstilt og imøtekommende. Satte virkelig prikken over i'en på oppholdet vårt. Her brygger de også eget øl som absolutt kan anbefales.
Håper flere får øynene opp for denne perlen!

3  Takk, Andahl87
Anmeldt 27. mai 2019

Fekk eit stort rom i separat bygg attåt sjølve hotellet. Rommet var reint, men litt kaldt då me kom. Madrassen var litt mjuk, men sov godt like vel. Det var lytt mellom romma. Middagen var god og frukosten var tradisjonell enkel norsk. Greitt strøk. Hyggeleg betjening.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Trehar
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Her er ett hotell som kjører sitt eget konsept, da blir det verken fugl eller fisk som det heter. Koselig hotell med meget trivelig betjening og eget produsert øl. Men, kan virke som om de kanskje har glemt at de må investere i å fornye byggnings masse. For det er slitt både i rom og utvendig. Helt grei hotell frokost. Godt lokalt øl

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 884attilah
Anmeldt 21. mai 2018

Etter 400 km på mc gledet vi oss til et bedre måltid, valget falt på Lilland Hotell da kjøkkenet utmerket seg med bedre retter. Slitne ankom vi en gammel flott bygning, men med bilverksteder og bygge arbeid som nærmeste naboer. Utenlandsk personal mottok oss med en beskjed om at kjøkkenet var stengt på søndag og at nærmeste matstasjon var Pizzabakern el kebabsjappen på hjørnet, da klikket det sidelengs for meg....
Skal sies at de bare var søte og tilbød seg og fikse noe mat, men skaden var allerede skjedd.Hvis man bare skal ha en seng og sove i er dette et greit alternativ, men thats it.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tina662017