Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Anmeldt 3. august 2021

Vi bodde på et stort familierom, hvor tenåringen fikk « sitt eget rom» i rommet. Enkel standard, rent. Helt greit. Må være første hotell på evighet som ikke hadde TV på rommet men med god WIFI dekning savnet vi ikke TV. Frokost kom i pose som kunne hentes i resepsjonen. God frokost og en veldig god løsning mht smittevern. Hyggelig fellesareal ved resepsjonen og flere steder å sitte ute om en ønsker det.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ELIAMSS
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Enkelt og greit !
Kjempekoselig budget hotellrom i lite hotell .
Lite rom, med dusj og toalett, meget rent.
Utrolig deilige senger!
Parkering rett utenfor . Litt eldre, men meget tent og pent!
De har et Microbryggeri kjøleskap med håndbrygget nammenam , som man kan hente øl fra hvis man er tørst.
Bare skriv opp rommer! Og antall !
Meget gunstig pris !
Og stille og rolig !
Kona og Jr er meget for nøyd de og
Frokosten blir levert i pose mann henter i kjøleskapet i resepsjonen, inkl. Med flaske med ferskpresset appelsinjuice!

Takk, mortyj489
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi var her på glamping! Flotte telt som var satt opp med en koselig uteplass med bålpanne. Teltene var innbydende og skikkelig flotte innvendig. Sengen var upåklagelig. Til frokost hentet vi en liten matpakke hver, satt i et kjøleskap. En helt perfekt frokost. Personalet var utrolig serviceinnstilt og imøtekommende. Satte virkelig prikken over i'en på oppholdet vårt. Her brygger de også eget øl som absolutt kan anbefales.
Håper flere får øynene opp for denne perlen!

3  Takk, Andahl87
Anmeldt 27. mai 2019

Fekk eit stort rom i separat bygg attåt sjølve hotellet. Rommet var reint, men litt kaldt då me kom. Madrassen var litt mjuk, men sov godt like vel. Det var lytt mellom romma. Middagen var god og frukosten var tradisjonell enkel norsk. Greitt strøk. Hyggeleg betjening.

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Trehar
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Her er ett hotell som kjører sitt eget konsept, da blir det verken fugl eller fisk som det heter. Koselig hotell med meget trivelig betjening og eget produsert øl. Men, kan virke som om de kanskje har glemt at de må investere i å fornye byggnings masse. For det er slitt både i rom og utvendig. Helt grei hotell frokost. Godt lokalt øl

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 884attilah