Booking.comUSD 189
Orbitz.comUSD 189
eDreamsUSD 189
TripadvisorUSD 189
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet bærer sterkt preg av å være et konferansehotell, og jeg ville hatt mine tvil til å bo her utenom forretninger. Men hotellet leverer veldig godt uansett! Frokosten smaker utsøkt, det samme gjør all maten man får servert! Hotellet er rustikt, og man kan fint se at det har en spesiell historie. Hotellet bærer dog fremdeles preg av å ha vært et aldershjem, og kunne trengt noe fornying på det området.

Hotellet får trekk for veldig kalde lokaler, samt kalde rom og bad. Mye kunne vært bedre på rommet - blant annet kunne det uten store kostnader vært mer såpe, dopapir, og kremer på badet. Hotellets ansatte har vist tendens til å ha tatt inn for mange, da de var vanskelig å få tak i til tider.

Det er særlig maten og beliggenheten som gjør at hotellet får så høy rangering!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, mariesolberg
Anmeldt 9. juli 2018

Ligger fint til ved Selbusjøen. God service, fint rom og hyggelig atmosfære. Frokosten var enkel, men grei nok. Savnet noen tomatskiver o.l. til måltidet. Kom sent den ene dagen, og reiste tidlig neste morgen, derfor er jeg ikke repr. for å ha den bredeste erfaring med plassen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carlhakon
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hei.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Tomatskiver skal selvfølgelig være tilstede på frokosten så beklager at det ikke var på plass.
Håper du får bedre tid hos oss neste gang du kommer på besøk.

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Overnattet i forbindelse med kort besøk i Selbu for å se bygda min bestefar bodde i som barn. Svært god service, hyggelig betjening som også sørget for at bygdemuseet ble åpnet utenfor sesong. Supergod vin til middagen om kvelden også et pluss.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ragnhildmoslet
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Hei Ragnhild
Takk for din tilbakemelding.
Trivelig at dere kom på besøk til oss og Selbu.

Skulle du ta turen igjen så er du hjertelig velkommen til oss.

Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Absolutt et besøk verd.
Rommene trenger til litt oppgradering, men det oppveies av den koselige stemning på hotellet.
Maten er et kapittel for seg selv. Topp kvalitet og absolutt beste måltid jeg har spist på et norsk hotell.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, FFFredrikstad

Hei.
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Det gleder oss at du hadde en god matopplevelse hos oss.
Vi jobber kontinuerlig med forbedringer på våre rom.
Håper vi ses igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Jeg var sammen med ca 20 kollegaer på personalsamling tidlig i desember. Hotellet har gode fasiliteter til en slik anledning og bra rom og fellesareal.
Selvsagt var det lagt opp til julemat på en slik tradisjonsplass. Men du går ikke tom for julemat og tilbehør - det et for dårlig.
Og frokosten dagen etter - silderetter som nesten var som spekesild tilsatt tomat eller sennep og krydder. Så salt at det var uspiselig.
Og til slutt utsjekking - når jeg er innenfor frist for utsjekk vil jeg ikke at rommet skal gjøres klar for neste sjekk. Spør så går det sikkert bra.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 765gunnarf
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2018

Hei.

Takk for god og konstruktiv tilbakemelding.
Vær sikker på at vi har tatt tak i det du gir oss tilbakemelding på.
Det er ikke slik vi skal framstå.
Håper vi ser deg og dine kolleger ved en senere anledning.