Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 4. oktober 2018

En unik plass med et personell som står klippefast med sin kunnskap og vennlighet.
Kortreist mat tilberedt på aller beste måte og prikken over alle i-er:VINEN som blir servert til.her er kunnskapen skyhøy og de henter sin egen vin fra bla Italia.
Eneste som trakk ned var rommet(vanlig dobbeltrom).Det var ikke så mange gjester ved vårt besøk så vi kunne fått et tilbud om å få oppgradert rommet. Og luftingen hadde trengt en oppgradering.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Heidi125
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei,
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Det gir oss inspirasjon til å fortsette vårt arbeid.
Det gleder oss at dere hadde et godt opphold hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet bærer sterkt preg av å være et konferansehotell, og jeg ville hatt mine tvil til å bo her utenom forretninger. Men hotellet leverer veldig godt uansett! Frokosten smaker utsøkt, det samme gjør all maten man får servert! Hotellet er rustikt, og man kan fint se at det har en spesiell historie. Hotellet bærer dog fremdeles preg av å ha vært et aldershjem, og kunne trengt noe fornying på det området.

Hotellet får trekk for veldig kalde lokaler, samt kalde rom og bad. Mye kunne vært bedre på rommet - blant annet kunne det uten store kostnader vært mer såpe, dopapir, og kremer på badet. Hotellets ansatte har vist tendens til å ha tatt inn for mange, da de var vanskelig å få tak i til tider.

Det er særlig maten og beliggenheten som gjør at hotellet får så høy rangering!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, mariesolberg
Anmeldt 9. juli 2018

Ligger fint til ved Selbusjøen. God service, fint rom og hyggelig atmosfære. Frokosten var enkel, men grei nok. Savnet noen tomatskiver o.l. til måltidet. Kom sent den ene dagen, og reiste tidlig neste morgen, derfor er jeg ikke repr. for å ha den bredeste erfaring med plassen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, carlhakon
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hei.
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Tomatskiver skal selvfølgelig være tilstede på frokosten så beklager at det ikke var på plass.
Håper du får bedre tid hos oss neste gang du kommer på besøk.

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Overnattet i forbindelse med kort besøk i Selbu for å se bygda min bestefar bodde i som barn. Svært god service, hyggelig betjening som også sørget for at bygdemuseet ble åpnet utenfor sesong. Supergod vin til middagen om kvelden også et pluss.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Ragnhildmoslet
Selbusjoen_Hotell, Salgssjef på Selbusjoen Hotell & Gjestegard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Hei Ragnhild
Takk for din tilbakemelding.
Trivelig at dere kom på besøk til oss og Selbu.

Skulle du ta turen igjen så er du hjertelig velkommen til oss.

Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Absolutt et besøk verd.
Rommene trenger til litt oppgradering, men det oppveies av den koselige stemning på hotellet.
Maten er et kapittel for seg selv. Topp kvalitet og absolutt beste måltid jeg har spist på et norsk hotell.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, FFFredrikstad

Hei.
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Det gleder oss at du hadde en god matopplevelse hos oss.
Vi jobber kontinuerlig med forbedringer på våre rom.
Håper vi ses igjen ved en senere anledning.