Ann Kristin L
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Bli belønnet med One Key
40.8 km fra Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels
80.2 km fra Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels
Se flere hoteller i Angvik
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med gode turmuligheter rett rundt hushjørnene. Store, lekre, rom med gode dyner og puter. Vi spiste 5-retters middag med tilhørende vinpakke. Maten var nydelig, og servicen like så. Testa ikke badehuset, men det så også helt herlig ut!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 582stines
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Angvik Gamle Handelssted for 2. gang. Dette stedet anbefaler jeg virkelig. Virkelig forsegjort og pent. Hyggelig betjening. Innbydende rom og utmerket seng. Vi spiste femretters middag, og alle rettene smakte fortreffelig. Det ble en minneverdig lørdagskveld.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, jonandreh
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Nydelig plass og kjempehyggelig personale. Fine rom og deilige senger. Vi spiste 5 retters med vinpakke begge kveldene, helt fantastisk god mat! Vi kommer igjen neste år, for 5 gang på rad. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, karinah196
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er som et Eventyr. beliggenhet. Omgivelser.. Interiør... Spaavdeling Store flotte rom..og en fantastisk resturang. med matopplevelser... Personalet ved hotellet. må være drømme ansatte.. vi føltes opp som kongelig. jeg sier tusen takk til Direktøren.. personalet. for en fantastisk helg ved hotellet. vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, frankl714
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Sist lørdag hadde jeg en sjelden utenomsportslig opplevelse. Kulinarisk og musikalsk. Det skjedde ved Angvik Gamle Handelssted. Det startet med en tre retters meny, som var både et fantastisk syn og en fantastisk smaksopplevelse. Dette ble avløst av en like fantastisk akustisk DeLillos konsert, som uten pause, varte i to timer og femten minutter! Sommerkonsertene (siden 2001) i Angvik, kan anbefales på det sterkeste! 🎼

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Roy A