Anmeldt 12. november 2018

Hadde ikke hørt om stedet før, men hit skal vi tilbake!Vi nøt stillheten, koste oss foran vedovnen med et glass vin. Nøt deilig mat til frokost, lunsj og middag. Museumet på hotellområdet er vel verdt et besøk. Spaavdelingen har jeg hørt mye fint om, men vi var ikke innom på denne turen - det blir neste gang! Og vi sov veldig godt - de har deilige fluffy dyner (dun av moskusand) - deilige!

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 302annkristinl
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med gode turmuligheter rett rundt hushjørnene. Store, lekre, rom med gode dyner og puter. Vi spiste 5-retters middag med tilhørende vinpakke. Maten var nydelig, og servicen like så. Testa ikke badehuset, men det så også helt herlig ut!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 582stines
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Angvik Gamle Handelssted for 2. gang. Dette stedet anbefaler jeg virkelig. Virkelig forsegjort og pent. Hyggelig betjening. Innbydende rom og utmerket seng. Vi spiste femretters middag, og alle rettene smakte fortreffelig. Det ble en minneverdig lørdagskveld.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, jonandreh
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Nydelig plass og kjempehyggelig personale. Fine rom og deilige senger. Vi spiste 5 retters med vinpakke begge kveldene, helt fantastisk god mat! Vi kommer igjen neste år, for 5 gang på rad. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, karinah196
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er som et Eventyr. beliggenhet. Omgivelser.. Interiør... Spaavdeling Store flotte rom..og en fantastisk resturang. med matopplevelser... Personalet ved hotellet. må være drømme ansatte.. vi føltes opp som kongelig. jeg sier tusen takk til Direktøren.. personalet. for en fantastisk helg ved hotellet. vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, frankl714