Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde høyrt mange lovord om Angvik gamle handelsted, og det innfridde til fulle - kultur, natur, vertsskap, mat og gode senger. Kort sagt eit høgdepunkt på vår rundreise. Kjem gjerne tilbake for eit litt lengre opphald og turar på fjorden og fjellet.

1  Takk, kjellrunars
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei Kjell Runar.
Tusen takk for din fine tilbakemelding og 5 poeng :). Kjekt at dere har hørt om oss via andre og at vi innfridde forventningene. Hjertelig velkommen tilbake i flere dager. Har mange turtips. Både til fots og med sykkel/bil. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig fint sted, men nydelig service. Fint å ha tilgang på badebasseng, båt, sykkel og fiskestenger. Eneste minuset var at man enten måtte bestille tre retters , eller 5 retters , burde solgt noe mat som ikke kostet over 600kr per person. Ellers en helt nydelig opplevelse i angvika anbefales varmt

Takk, renatel0uiseg
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Renate
Tusen takk for strålende tilbakemelding. Vi har også 2 museum og kunstgalleri gratis tilgjengelig for våre boende gjester. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted å komme til.
Endelig et hotell man kan kjenne ro og lese ei bok uten forstyrrelser.
Trekke seg tilbake
og puste...
ingen trafikk .
bare lyden av havet.
Flott SPA
fantastisk museum.
Flotte stuer og innredning.
veldig hyggelig personale.
Drømmer om å komme tilbake snart

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, elijannem
Resort66585978324, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2020

Hei Eli Janne.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Ja, det er akkurat en slik plass vi ønsker å være, som du beskriver.
Hjertelig velkommen tilbake. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

En stor opplevelse å få oppleve dette vakre, tradisjonsrike og historiepregede hotell. Svært pietetsfull tilrettelegging av et gammelt handelssted (fra 1599), med de beste kvaliteter i rom, senger, restaurant og SPA/ bad. En femretters smaksmeny helprofesjonelt presentert og servert med nydelige viner. Særdeles fortjenstfullt var at det var ulike alkoholfrie alternativer til alle retter. Disse fikk samme kyndige presentasjon som de gode vinene. Den lille SPA-avdelingen preget av harmoni og topp kvalitet. Alt var en stor opplevelse! Rom og senger av beste kvalitet.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, DagB45
Resort66585978324, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2019

Hei Dag. Tusen takk for strålende og detaljrik tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

For en utrolig sjarmerende plass, med sjel og sjarm! Hotellet har hjemmekoselig interiør, utrolig hyggelig personalet og fantastisk beliggenhet! Litt "på landet" følelse
Jeg og kjæresten min har vært her tidligere bare for å dra på spa. Betalte 200 kr hver for inngang. Spaet ligger i to koslige gammeldagse hus med gress på taket. Det søteste spaet vi har vært på. Manglet kun jaquzzi : (
Vi kom tilbake på grunn av en hyggelig spa opplevelse. Da bestemte vi oss for å sove her en natt. Vi spiste hjortemiddag på hotellet. Dette var seriøst en av de beste middagene vi har spist. For et fantastisk måltid!! Vi spiste ikke 5 retters, men kan tenke meg at den er verdt prisen

Vi kommer absolutt tilbake!
Tusen takk for god service og en toppers opplevelse:)

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, B2045UYandreab
Resort66585978324, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2019

Hei Andrea.
Tusen takk for strålende tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake til å prøve vår 5 retter.
Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef