Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 4. august 2020

Angvik er et fantastisk sted med flotte rom, super service og mat av verdens klasse!

Kan anbefale dette sted til alle som vil slappe av i nasjonalromantiske omgivelser og kose seg med luxus-følelsen.

Basseng, badstue og ikke minst 'tyrisk bad', galleri- og museumsbesøk pluss en sjø-tur i hotellets gratis robåt. Vil også understreke ypperlig service og lun stemning

Vi kommer gjerne tilbake hit :D

Romtips: Flott utsikt, gode senger, god romstørrelse
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 678camillan
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Camilla. Tusen takk for flott tilbakemelding og oppsummering hva vi er og ønsker å være :) Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sted, deilig og rolig stemning. Hyggelig personale, flott natur. God mat. Air condition på rommet. Vinterdyne på sommer kunne med fordel vært byttet. Ikke tv på rommet. Anbefales på det varmeste.

Takk, KjetilClementsen
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Kjetil
Tusen takk for fin tilbakemelding og din hyggelige anbefaling. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hadde planglagt årets ferie med start overnatting i Angvika, deretter telttur i Innerdalen, så til Christian Gaard i Trandal.
Så forventningene var høye og usikre pga været
Men for en startAngvika innfridde fra første stund, det før ankomst. Vi blir oppringt 2dager før, tanke på mat. Om vi ønsket 3 eller 5 retters. Barna kunne få dele. Vi takket ja til 3 retters.
Angvika handelsted, er en utrolig fin plass. Magiske rammer, som forsterkes med at man føler seg sett, servicen er perfekt. De som jobber yter en meget bra service. Vi leide rommet til forfedrene til Angvik dynastiet.
Vi lånte båt og fiskestenger kostnadsfritt/inkludert i prisen. Utrolig artig å ro litt og fiske for både store og små.
Vi fikk desverre ikke prøvd spa/bassenget for barna var for unge, 4 og 7 år. (16års grense)
Museet i tilknytning til hotellet var en reise i tid, her kunne man brukt timet/dager(må bare tilbake pga dette)
Middagen, meget god service av servitørene. Middagen dro noe ut i tid(2timer), men dette løste servitørene fint. Æ spurte om vi kunne innta desserten i sofa avd, noe servitørene løste uten problemer (barna hadde dermed en helaften, som de kommer til å huske)
Forrett fiskesuppe med laks, julienne grønnsaker. Utrolig god. Servert ved bordet, servitøren helte suppen over garnityret. De som ikke ville ga laks, fikk kamskjell.
Hovedrett lamnecarre, godrett. Men formye smaker på tallerkenen. Hadde holdt med lamnecarreen, sausen, couscousen, rotgrønnsakene. Ble litt mye med squash, pure og yoghurt dip. Men gode smaker, bare litt mye.
Dessert sjokolade ganash, sorbe, denne var meget god.
Alt i alt en 3 retters, som gjør at vi bestiller igjen.
Vi drakk nydelig eplemost og rødvin til maten.
Mye annet kunne vært nevnt.
Området innbyr til ro og hvile. Kort vei til fots eller med bil til natur opplevelser.
Vi anbefaler Angvika Handelssted og kommer gjerne tilbake senere.

1  Takk, trondag
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei.
Tusen tusen takk for flott og omfattende tilbakemelding. Riktig informativt. Håper dere finner en anledning til å komme tilbake. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde høyrt mange lovord om Angvik gamle handelsted, og det innfridde til fulle - kultur, natur, vertsskap, mat og gode senger. Kort sagt eit høgdepunkt på vår rundreise. Kjem gjerne tilbake for eit litt lengre opphald og turar på fjorden og fjellet.

1  Takk, kjellrunars
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2020

Hei Kjell Runar.
Tusen takk for din fine tilbakemelding og 5 poeng :). Kjekt at dere har hørt om oss via andre og at vi innfridde forventningene. Hjertelig velkommen tilbake i flere dager. Har mange turtips. Både til fots og med sykkel/bil. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Helt utrolig fint sted, men nydelig service. Fint å ha tilgang på badebasseng, båt, sykkel og fiskestenger. Eneste minuset var at man enten måtte bestille tre retters , eller 5 retters , burde solgt noe mat som ikke kostet over 600kr per person. Ellers en helt nydelig opplevelse i angvika anbefales varmt

Takk, renatel0ug
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Renate
Tusen takk for strålende tilbakemelding. Vi har også 2 museum og kunstgalleri gratis tilgjengelig for våre boende gjester. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef