Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Gamle Angvik Handelssted er en opplevelse. Vi reiste ens ærend for å oppleve atmosfæren inne i Angvika, det flotte hotellet og den fantastiske maten.
Vi bodde bare en natt, men skulle ønske at vi hadde tid til minst 2 netter.
Rommene er rene og pene og nydelig innredet. Sengen er en drøm å sove i.
Vi bestilte 5-retters middag med vinpakke og fikk en fantastisk opplevelse av gode smaker og god service. Restaurant besøket var verdt turen alene. Frokosten gav oss en god start på dagen, før vi dessverre måtte reise videre.
Vi kommer garantert til å besøke dere igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, 649jonh
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei.
Tusen takk for flott tilbakemelding. Kom gjerne tilbake flere netter. Vi har mange turtips i området. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 6. august 2020

Etter fantastiske Mardalsfossen gikk turen videre til Angvik. Virkelig en perle der bygningene ligger langs fjorden. En varm velkomst og rask og grei innsjekking. En fantastisk ettermiddag på terrassen med bobler i glasset. Kan ikke bli bedre.! Lånte fiskestang og prøvde lykken fra bryggen, men uten hell.
Kveldens 5 retter var vårt valg og den skuffet ikke. Vi valgte ikke vinpakken men i samarbeid med restaurantsjef kom vi frem til spennende alternativer. Med den utsikten spisesalen kan by på burde vi begge være plassert/seated slik at ikke en måtte stirre inn i veggen i 4 timer. (5 retters tok litt vel lang tid).
Takk til alle ansatte som alle ga det lille ekstra for at trivsel, hjerterom og hygge var det som brant seg fast. Litt endring på middagsetting og innhold på baderom så blir det top score ved neste besøk. For vi kommer gjerne tilbake !

1  Takk, Lars R

Hei Lars
Tusen takk for omtale og tips. Det er første gang på 2 år at vi ikke får full score. Beklager, vi skal skjerpe oss :)
Hjertelig velkommen tilbake. Vi starter ny telling fra i dag. Vennlig Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 4. august 2020

Angvik er et fantastisk sted med flotte rom, super service og mat av verdens klasse!

Kan anbefale dette sted til alle som vil slappe av i nasjonalromantiske omgivelser og kose seg med luxus-følelsen.

Basseng, badstue og ikke minst 'tyrisk bad', galleri- og museumsbesøk pluss en sjø-tur i hotellets gratis robåt. Vil også understreke ypperlig service og lun stemning

Vi kommer gjerne tilbake hit :D

Romtips: Flott utsikt, gode senger, god romstørrelse
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 678camillan
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Camilla. Tusen takk for flott tilbakemelding og oppsummering hva vi er og ønsker å være :) Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sted, deilig og rolig stemning. Hyggelig personale, flott natur. God mat. Air condition på rommet. Vinterdyne på sommer kunne med fordel vært byttet. Ikke tv på rommet. Anbefales på det varmeste.

Takk, KjetilClementsen
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Hei Kjetil
Tusen takk for fin tilbakemelding og din hyggelige anbefaling. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hadde planglagt årets ferie med start overnatting i Angvika, deretter telttur i Innerdalen, så til Christian Gaard i Trandal.
Så forventningene var høye og usikre pga været
Men for en startAngvika innfridde fra første stund, det før ankomst. Vi blir oppringt 2dager før, tanke på mat. Om vi ønsket 3 eller 5 retters. Barna kunne få dele. Vi takket ja til 3 retters.
Angvika handelsted, er en utrolig fin plass. Magiske rammer, som forsterkes med at man føler seg sett, servicen er perfekt. De som jobber yter en meget bra service. Vi leide rommet til forfedrene til Angvik dynastiet.
Vi lånte båt og fiskestenger kostnadsfritt/inkludert i prisen. Utrolig artig å ro litt og fiske for både store og små.
Vi fikk desverre ikke prøvd spa/bassenget for barna var for unge, 4 og 7 år. (16års grense)
Museet i tilknytning til hotellet var en reise i tid, her kunne man brukt timet/dager(må bare tilbake pga dette)
Middagen, meget god service av servitørene. Middagen dro noe ut i tid(2timer), men dette løste servitørene fint. Æ spurte om vi kunne innta desserten i sofa avd, noe servitørene løste uten problemer (barna hadde dermed en helaften, som de kommer til å huske)
Forrett fiskesuppe med laks, julienne grønnsaker. Utrolig god. Servert ved bordet, servitøren helte suppen over garnityret. De som ikke ville ga laks, fikk kamskjell.
Hovedrett lamnecarre, godrett. Men formye smaker på tallerkenen. Hadde holdt med lamnecarreen, sausen, couscousen, rotgrønnsakene. Ble litt mye med squash, pure og yoghurt dip. Men gode smaker, bare litt mye.
Dessert sjokolade ganash, sorbe, denne var meget god.
Alt i alt en 3 retters, som gjør at vi bestiller igjen.
Vi drakk nydelig eplemost og rødvin til maten.
Mye annet kunne vært nevnt.
Området innbyr til ro og hvile. Kort vei til fots eller med bil til natur opplevelser.
Vi anbefaler Angvika Handelssted og kommer gjerne tilbake senere.

1  Takk, trondag
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2020

Hei.
Tusen tusen takk for flott og omfattende tilbakemelding. Riktig informativt. Håper dere finner en anledning til å komme tilbake. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef