Travelocity
Orbitz.com
Priceline
1924 av 145 anmeldelser
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte denne plassen som en verdig avslutning på et 30-årig korprosjekt Fredøens Basarensemble.
Avslappende, koselig og en velkommen tone gjennomsyrer hele stedet.
Galleri, museum, spa, salonger og stuer - det er bare nydelig.
Takk for oss!

1  Takk, 6523Trond
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hei Trond.
Tusen takk for besøket fra hele gjengen deres. Trivelig, og takk for flott tilbakemelding. Vi er ikke så langt unna, så hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Absolutt verd å besøke denne nydelige plassen.
God mat og hyggelig betjening. Nydelige omgivelser. Muligheter for båttur, kano og fjelltur. Flotte rom og så gjennomført over alt. Hær finner du virkelig roen!

Takk, svana86
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hei.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Virker som dere har kost dere og prøvd litt av det vi kan tilby. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild. Hotellsjef

Anmeldt 14. august 2020

Kan bare anbefales. Der finner man ro, stillhet, topp service, vakre omgivelser, fantastisk mat, stilfulle rom, gode senger, så er dette stedet man bør reise til. Bare senke skuldrene og nyte. Dette var en "fulltreffer" for oss. Reiser gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 197ednab
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei Edna.
Tusen takk for strålende tilbakemelding og beskrivelse av hva vi hele tiden ønsker å være for våre gjester. Håper vi ser dere tilbake en annen gang også. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 11. august 2020

Hyggelig betjening og et fantastisk sted, men dessverre mangler de ildsjeler på kjøkkenet som kunne levert de smaksopplevelsene som vi trodde stedet leverte. Tabber og ujevn leveranser fra kjøkkenet trekte ned totalopplevelsen vår.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, hildejo2020
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Hilde.
Takk for tilbakemelding. Dere hadde bestilt en 2 retters lunsj. Beklageligvis var servitøren uheldig å miste 3 porsjoner i gulvet. Så kjøkken måtte lage 3 nye retter. Det var laget akkurat mat til ditt selskap, så det ble litt ventetid og ikke helt lik rett. Det var et uhell og vår unge servitør tok til tårer etter reaksjonen fra gjester ved deres bord. Hotellets eier møtte dere senere på dagen, beklaget hendelsen, og holdt en orientering om historien her på plassen. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Gamle Angvik Handelssted er en opplevelse. Vi reiste ens ærend for å oppleve atmosfæren inne i Angvika, det flotte hotellet og den fantastiske maten.
Vi bodde bare en natt, men skulle ønske at vi hadde tid til minst 2 netter.
Rommene er rene og pene og nydelig innredet. Sengen er en drøm å sove i.
Vi bestilte 5-retters middag med vinpakke og fikk en fantastisk opplevelse av gode smaker og god service. Restaurant besøket var verdt turen alene. Frokosten gav oss en god start på dagen, før vi dessverre måtte reise videre.
Vi kommer garantert til å besøke dere igjen.

2  Takk, 649jonh
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei.
Tusen takk for flott tilbakemelding. Kom gjerne tilbake flere netter. Vi har mange turtips i området. Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef