Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott sammensatt mat med passende viner, flott ranmme med ein flott natur. Eut historisk stad som er godt ivaretatt og absolutt verd ei opphold. Vi har vært på besøk her i eit par anledni ger samt hørt på anbefalinger fra andre. Kan anbefales, betjeningen setter gjesten i fokus.

Takk, jansteindal
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei.
Tusen takk for flott omtale. Kjekt å høre at dere har vært hos oss tidligere og kommer kanskje tilbake ennå en gang :)
Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 12. juli 2021

Vi tilbrakte to netter på Angvika og satt igjen med samme følelse som om vi skulle ha vært på en lengre ferie. Fra vi gikk inn dørene på hotellet kjente vi at skuldrene falt ned og pulsen sank, atmosfæren på hotellet gjør at man kobler av med én gang. Hotellet er pent innredet, maten er veldig god og servicen akkurat som den skal være. Vi hadde utsikt mot fjorden og jeg anbefaler man betaler de ekstra hundrelappene for dette. Vi leide sykler og robåt (begge gratis) og fikk se enda mer av de vakre omgivelsene.

Vi har likevel to forslag til forbedring. Det var en nydelig, varm sommerhelg da vi var der, og det hadde vært fint om det hadde fantes solsenger eller lignende. Nå måtte man ligge på gresset eller brygga som ikke var veldig komfortabelt. Man kunne også leie motorbåt, men da det ikke var noe tidsbegrensing fikk vi ikke leid på lørdagen da begge båtene var opptatt nesten hele dagen. Det hadde vært fint om det var maks 3 timer per leie av båt (eller lignende).

Uansett, dette hotellet anbefales på det sterkeste!

Romtips: Velg havutsikt
Takk, Hanna_Boe
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Hanne.
Tusen takk for flott, nyttig og grundig tilbakemelding. Nye solsenger er på vei, ventet denne uken :). Tipset om makstid på båtene var lurt når det er mange gjester. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Maten er eksellent, meget imøtekommende med god service. Imponerende hva de har fått tii her. Historien sitter i veggene. Du har et flott utgangspunkt for og se/oppleve nord møre/Romsdal. Her finnes utallige muligheter om det er ferie eller forretninger

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Explorer21449150769
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei Roger. Tusen takk for beskrivende og flott anmeldelse. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild. Hotellsjef

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Angvik leverer igjen. Topp service, stille, rolig og fantastiske ansatte. Vi har vært her før og kommer garantert igjen. Utrolig beliggenhet og flotte rom, restauranten er fantastisk med unik mat som man husker lenge. Kan absolutt anbefales.

Takk, 197ednab

Hei.
Så flott :) Kjekt å høre at vi innfrir flere ganger. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Angvik fant vi via Google. Hvordan har denne perla kunne være ukjent for oss som liker å reise til de gode opplevelser ?
Det er ikke et sted du ramler innom, men har det som et mål. Hele stedet oser av kvalitet med hus og interiør som er utrolig flott gjennomført. Rommet var ypperlig med behagelige senger og en magisk utsikt. Vi kunne høre sjøørreten plaske rett utenfor. De koselige småstuene var ypperlig egnet til å slappe av i før og etter maten. Middagen var en fast treretters (eller femretters) og frokosten aldeles nydelig. Personalet har hele tida deg som gjest i sentrum og lager en intim atmosfære slik at dette virkelig blir et avslappende opphold. Omgivelsene inviterer til en rusletur langs strandkanten med både båtmuseum og et lite kunstmuseum. Utlån av motorbåt og rosjekte finnes også.
Takk til Google algoritmen som førte oss dit !
Hilsen 2 pensjonistpar

Takk, Jan D
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Hei Jan. Tusen takk for innholdsrik og flott omtale. Jeg sender også en takk til Google som hjalp dere å finne veien. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, hotellsjef