Orbitz.com
Anmeldt 3. august 2021

Helt fantastisk, hyggelig og service innstilt personale. Lekkert og delikat innredet.
Rommet var lekkert, rent og delikat. Sengen var helt topp. Nydelig mat servert i flotte omgivelser. Flott uteområde.

Romtips: Fantastisk utsikt til vannet fra de fleste rom. Men alle rom er delikate og lekkert innredet.
Takk, Norkvinne
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei.
Så hyggelig og fin anmeldelse. Det gleder oss. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vakkert, fredelig sted med sterk lokal forankring som er verdt en omvei. Både morsomt og lærerikt å besøke museet som viser Angviks historie og i særdeleshet galleriet til Tore Bjørn Kjølsvik. Hyggelig, kontemplativ atmosfære og gode senger (!). Høy prisklasse gir krevende gjester. To forbedringsdetaljer: serveringssynkroniseringen mellom de som har treretters og femretters middag kunne vært bedre. Etter middag spaserte vi kyststien gjennom skogen opp til den lokale butikken. Super sti med fine, lave lykter hele veien - som ikke var tente i kveldsmørket. Savnet en på/bryter

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, magnen2018

Hei.
Tusen takk for flott omtale og gode tips. Alltid rom for forbedring, og skal sjekke den bryteren ute i skogen :)
Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott sammensatt mat med passende viner, flott ranmme med ein flott natur. Eut historisk stad som er godt ivaretatt og absolutt verd ei opphold. Vi har vært på besøk her i eit par anledni ger samt hørt på anbefalinger fra andre. Kan anbefales, betjeningen setter gjesten i fokus.

Takk, jansteindal
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei.
Tusen takk for flott omtale. Kjekt å høre at dere har vært hos oss tidligere og kommer kanskje tilbake ennå en gang :)
Vennlig hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 12. juli 2021

Vi tilbrakte to netter på Angvika og satt igjen med samme følelse som om vi skulle ha vært på en lengre ferie. Fra vi gikk inn dørene på hotellet kjente vi at skuldrene falt ned og pulsen sank, atmosfæren på hotellet gjør at man kobler av med én gang. Hotellet er pent innredet, maten er veldig god og servicen akkurat som den skal være. Vi hadde utsikt mot fjorden og jeg anbefaler man betaler de ekstra hundrelappene for dette. Vi leide sykler og robåt (begge gratis) og fikk se enda mer av de vakre omgivelsene.

Vi har likevel to forslag til forbedring. Det var en nydelig, varm sommerhelg da vi var der, og det hadde vært fint om det hadde fantes solsenger eller lignende. Nå måtte man ligge på gresset eller brygga som ikke var veldig komfortabelt. Man kunne også leie motorbåt, men da det ikke var noe tidsbegrensing fikk vi ikke leid på lørdagen da begge båtene var opptatt nesten hele dagen. Det hadde vært fint om det var maks 3 timer per leie av båt (eller lignende).

Uansett, dette hotellet anbefales på det sterkeste!

Romtips: Velg havutsikt
Takk, Hanna_Boe
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei Hanne.
Tusen takk for flott, nyttig og grundig tilbakemelding. Nye solsenger er på vei, ventet denne uken :). Tipset om makstid på båtene var lurt når det er mange gjester. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild, Hotellsjef

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Maten er eksellent, meget imøtekommende med god service. Imponerende hva de har fått tii her. Historien sitter i veggene. Du har et flott utgangspunkt for og se/oppleve nord møre/Romsdal. Her finnes utallige muligheter om det er ferie eller forretninger

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Explorer21449150769
Jon Arild Birkeland, General Manager på Angvik Gamle Handelssted - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Hei Roger. Tusen takk for beskrivende og flott anmeldelse. Hjertelig velkommen tilbake. Hilsen Jon Arild. Hotellsjef