“Grebbestads hyggeligste restaurant”
Anmeldelse av Strandvägenfem

Strandvägenfem
Vurdert som nr. 12 av 26 Restauranter i Grebbestad
Anmeldt 4. september 2021

Drar du til Grebbestad er det fordi du stort sett ankommer med båt. LAngs havnen er det mange utesteder og myr preg av fyll og brå helgenettene. Men et unntak finnes det. Helt i den andre enden ligger Strandvegen Fem. Nye eiere for et par år siden pusset opp stedet og endret til en god og enkel meny. Husets wienersnitzel er byens beste. Hjemmelagd og i store opsjoner. Rekesmørbrødet er verdens største. Husets fiskegryte topper menyen - fantastisk. Ikke minst er det alltid god stemning blant servitørene, og du føler det velkommen fra du kommer til du går. MIn anbefaling nummer 1 om du er i Grebbestad, enten til lunch eller middag, eller om du bare vil sitte ute i solen og nyte et godt glass vin.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, styrk

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte högrevsburger. Den var helt smakløs, veldig fet og brødet var dynket i noe som minnet om vann. Burgeren var på nivå med McDonalds bare dyrere. Ventet 15 min bare på regningen før vi endte med å gå inn å betale ved baren.

Treg service, elendig mat og litt bitterhet å spore hos servitøren når jeg kommenterer at maten ikke er god.

Bare å styre unna.

1  Takk, 147fredrikr
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Maten var ok.... Når den først kom. Litt mye fett på torskeretten, rekene var veldig forsinket. Desserten var fryktelig sen, is var vel vanskelig å tilberede. Altså - servering kan de absolutt forbedre seg på.

Takk, Petter J
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Kjedelig og dyr mat. Vi bestilte fish and chips, halumi burger og mini pizza fra barnemenyen. Mini pizzaen var den beste, selv om det heller ikke var noen høydare. Det var heller ingen mini pizza, men en vanlig italiensk pizza (og dermed fikk mor og far smake). Burgeren hadde dårlig med garnityr og chipsen var uten salt. Fisken smakte ingenting og remuladen like så. Når vi kommenterte det manglende saltet på chipsen svarte servitøren at "da burde dere bestilt med salt". IPAen viste seg og ikke være en IPA, men en lager. Alt i alt var måten spiselig, men ikke på noen måte verdt de stive prisene. Så tipset er vel å velge ett annet sted, men om man likevel ender opp her husk å bestille salt på chipsen...

2  Takk, anettel211
Anmeldt 22. juli 2018

Var godt fornøyd med dettecstedet tidligere da det het Cajutan, men de to siste besøkene gjør nok at vi hopper over Strandvægen ved vårt neste oppholdt i Grebbestad. Mine blåskjell badet i en totalt smakløs duppe, mest vann og i hvertfall en smakløs hvitvin, om det var benyttet. Dessuten nærmest uten krydder og urter. Når så om lag en tredel av skjellene ikke hadde åpnet seg, men likevel ble servert meg, ble dette en trist opplevelsene. Pommes fristes var gode. Torskeryggen var noe bedre, men heller ikke den noen høyderekord.

Takk, Arne N

Reisende som så på Strandvägenfem, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Strandvägenfem? Del dine erfaringer!