HurbUSD 239
Anmeldt 1. august 2021

Tanumstrand inviterer til familieferie og fyllefest på dagtid samtidig. Den kombinasjonen fungerer særdeles dårlig. Sørpe fulle voksne i alderen 20-55 raver rundt på hotellet fra morgen til kveld, noe som resulterer i at barna ikke kan leke utendørs. Dette er ikke ett overnattingssted som passer for familier så undrer meg over hvorfor det blir markedsført som familievennlig på nettsiden.

Service og informasjon er også fraværende og det fremstår kaotisk i resepsjonen. Før innsjekk forhørte vi oss i resepsjonen angående inngang til badeland. Fikk da beskjed om å møte opp kl 15.50 for å kjøpe billetter. Kaos i resepsjonen ved ankomst, ingen mulighet til å holde god nok avstand. Stod 30 min i kø for å sjekke inn. Stod deretter 30 min i kø for å kjøpe inngang til badeland, men det var dessverre blitt fullt. Fikk utdelt kølapp og ventet deretter 2 timer til før vi endelig kom inn i badeland. Badelandet er lite og det er veldig kaldt vann så det ble heller ikke mye bading.

Hytten var som forventet: sliten og med betydelig behov for oppgradering. Den var dårlig rengjort med matrester på gulvet, så hytteoppholdet startet med at vi selv måtte rengjøre hytten.

Vårt beste råd er å styre unna dette hotellet! Fryktelig dårlig opplevelse og vi kommer definitivt ikke tilbake.

Takk, Aina25
Marit Bjørnland, Hotelldirektör på TanumStrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei Aina ! Dette var virkelig trist å høre. Vi tar dette veldig alvorlig og går gjennom alt dette og alle våre rutiner. Vi ønsker helt klart at vårt hotell skal være trygt for alle og spesielt for barnefamilier. Beklager veldig at dere fikk denne opplevelsen. Med vennlig hilsen Marit Bjørnland, Hotelldirektør

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Dyrt og absolutt ikke å anbefale om dere kommer i båt, meget dyr gjestehavn kloakklukt inne i havna og på dockside restauranten, mat på Dockside er ikke hva du finner på bilder i appen, bestilte chicken fingers som på bolde viste 7 stk, det ble servert 2 stk med unnskyldning om at dette er tapas. Finnes mange flotte plasser og bra plasser å spise på langs vestkysten av Sverige, men dette er tragisk!!!!

Romtips: Legg båten langt ute og spis i Grebbestad
Takk, Truls A
Marit Bjørnland, Hotelldirektör på TanumStrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei ! Dette beklager vi på det sterkeste. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå så dette var ikke bra. Vi har tatt tak i dette allerede og er i full gang med våre interne rutiner og jobbe med hvordan vi skal fremstå. Beklager igjen. Med vennlig hilsen Marit Bjørnland, Hotelldirektør.

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Leide en stue i 3 netter som hadde alt vi trengte. Perfekt for 2 voksne. Det var stille og rolig omgivelser. Det var noe galt med kjøleskapet ßom ikke ble kaldt men da vi så i fra fikk vi bytte hytte med en gang samt gratis frokostbillett. Topp service. De var meget nøye med hygiene. Antibac på alle steder. Toaletter resepsjon osv. Vi spiste et nydelig rekesmørbrød på uteserveringen stort pluss for glutenfritt kjempegodt brød. En av de beste gin tonic. Det som utmerker seg er meget serviceinnstilt personale. I disse Corona tider vil jeg si at det fungerte veldig bra med god avstand og antibac tilgjengelig over alt.her tok de smittevern på alvor Vi var en av få nordmenn så det var deilig å være norsk i Sverige. Hit kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, tonea291
Guest Experience Team TanumStrand, Gästservice/reception på TanumStrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Tack för din recension! Mycket roligt att höra! :) Hoppas vi snart får tillfälle igen att välkomna er som gäster på TanumStrand!

Anmeldt 14. april 2020 via mobile enheter

Veldig bra sted med koselige hytter fine gåturer og en koselig liten by, og god mat på hotellet, anbefales. Mange utesteder i Grebbestad er også ett stort pluss og god mat på første stedene, og det er også bra med klesbutikker

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, bengan1952
Magdalena Felipa, Marknadsföring på TanumStrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2021

Hej Engman,
Stort tack för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att ni har haft det så bra hos oss - jag skall hälsa mina kollegor i restaurangen detta också, och så hoppas jag att vi får chansen att välkomna er åter till oss snart igen.

Bästa hälsningar och varmt välkommen åter!

Mvh,
Magdalena Felipa Moreno
Guest Experience Team, TanumStrand

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Fikk en tur til Tanum strand i gave av min mann på Valentinsdagen ❤
Først til det positive: Hyggelig innsjekk, vennlig personal, ved utsjekk var satt kaffe/kaker på skranke så man kunne ta med en kopp kaffe på vei hjem.
Nydelig mat i restauranten. Vi spiste der begge kveldene og maten var av svært høy kvalitet. Godt og fresht
Frokost var også god med alt du trenger og vel så det. Nylaget omelett, små pannekaker, variert pålegg, frukt og vaffler. Veldig bra.
Smilende og hyggelig personale i restauranten.
Spa: Fikk en nydelig massasje av en flink behandler
Det som trekker ned:
Selve SPA avdeling er slitt og ikke godt nok rengjort. Det er mye vann på gulvet som ikke tørkes bort. Gjestene kaster brukte håndklær/badekåper på sofaene og benkene slik at det er vanskelig å finne et plass å sette seg. Skitne glass/tallerken ryddes ikke fort nok og skaper sjuskete stemning. Veldig fin/rolig basseng i første etasje. Ellers er avdelingen i andre etasje liten og når det er mye gjester blir det nesten litt trengsel. Koselig badstue ute på brygga med mulighet å bade i sjøen.Pluss for vann/frukt/snacks i Spa avdelingen.
Det som virkelig trekker ned er vegg til vegg tepper overalt. I trappene er teppene så skitne at det er nesten ekkelt å se på.
Vi bodde på rom 225 mellom 14-16 februar. Skulle ha "exekutiv" rom, med litt bedre standard, men kunne ikke skjønne hva som var ekstra med dette rommet? Helt ordinær rom med vegg til vegg tepper, det luktet skitt og støv på rommet, måtte lufte konstant.
Når ledelsen bestemmer å gjøre noe hyggelig må dere gjennomføre det. Fint å finne 4 minisjøkolader, badekåper og tøfler på rommet. Men når en finner badekåper opp ned, sjokoladene slengt over og tøflene på toppen det hele i en haug, føler en seg ikke særlig velkommen.
Renhold på rommet var svært dårlig mine bukser ble lagt på en kleshylle, der ble det ikke tørket støv på evigheter, se bilder. Når en våkner og ser rett på stolryggen med de ekleste flekkene og ser på skitne gardiner, skaper ikke dette følelse av luksus. Utrolig skuffende
Pluss for Rituals produkter på rommet. Men hvorfor finnes det sjampo og dusjsåpe men ikke hårbalsam? På et Spa hotell?
Konklusjon: Det er tydelige forbedringer i forhold til det jeg leste her på Tripadvisor. Ledelsen anstrenger seg og det er bra.
Men renhold... her er det laaaang vei å gå, og fjern teppene... Jeg fikk nesten støvallergi Jeg tror ikke jeg kommer til å bo på dette hotellet igjen med mindre rommene blir pusset opp. Men kommer gjerne en sommerdag for å spise deilig middag
Fint beliggenhet forresten med en kort spasertur til Grebbestad.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 121natalia_
TanumStrand T, Marknad / Aktivitet på TanumStrand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2020

Hej

Ledsen att er vistelse inte blev vad ni förväntat er. Självklart tar vi till oss av allt ni skriver, och kommer att ha det med oss framåt!
Skönt att det blev några ljusglimtar i vistelsen, och vi hoppas ni besöker oss igen :)

Välkommen i sommar, och ta hand om er i dessa tider!

Med vänlig hälsning, Niklas