“God fiskesuppe og fin uteservering”

Storm Restaurang & Biograf
Vurdert som nr. 5 av 26 Restauranter i Grebbestad
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig lokale med fin uteservering og vakker utsikt. Rent og pent. Vi spiste fiskesuppe. Den var nydelig — og rimelig.

1  Takk, espeno273

Anmeldt 23. februar 2020

Veldig hyggelig sted i Grebbestad. Interiøret i resturanten er som om du er hjemme i din egen stue, betjeningen superhyggelige og proffe, vi spiste Burger og det er lenge mellom hver gang man spiser en så god burger. Rett og slett skikkelig mat, nydelig kjøtt vellaget,og lekkert presentert. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Birgitta G
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig med kombinasjon biograf, sport på TV og restaurant med god mat. Så både en film, 20 min m Liverpool på TV og spiste en nydelig torskemiddag. Hyggelig stemning og trivelig personal

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 580karib
Anmeldt 3 uker siden

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 20. juli 2021

Reisende som så på Storm Restaurang & Biograf, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Storm Restaurang & Biograf? Del dine erfaringer!