“Grebbestad på sitt beste!!!”
Anmeldelse av Telegrafen

Telegrafen
Vurdert som nr. 2 av 26 Restauranter i Grebbestad
Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Kom for lunsj. Kjempetrivelig betjening og helt fantastisk mat på et veldig sjarmerende sted. Denne restauranten kan anbefales på det varmeste

1  Takk, yngver2018

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Telegrafen har god mat, og hyggelig personale som gir god service. Det er lagt opp til god avstand mellom bordene, noe som er viktig i disse coronatider. De har hver dag en dagens fiskerett og en dagens kjøttrett til en rimelig pris.

Dato for besøk: august 2020
Takk, arildb2014
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

"Verdens beste mat" sier 7 åringen etter 2 besøk på Telegrafen. Her får man veldig god og fersk lunsj. Ingen dilldall- bare god mat i hyggelige omgivelser til rimelig penge. Autentisk og godt

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Lóa Bára M
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Dette spisestedet i Havstenssund byr på deilig mat. Stor og hyggelig uteservering. Servitørene var effektive og imøtekommende. Fiskesuppen var veldig god. Vi anbefaler dette stedet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, VacationOslo
Anmeldt 13. april 2019

Vi besøkte Grebbestad en solfylt aprildag og trengte lunsj. I motsetning til når vi besøker stedet på sommertid var det stille i byen denne dagen. Men heldigvis var Telegrafen oppe og serverte oss to en fsntastisk lunsj. Vi spiste de to rettene som stod på menyen, kjøttboller og torsk i rødbetesaus og med en ratatuille som følge. Torsken var perfekt stekt og tilbehøret var suverent. Vi plukket selv salat fra buffet og fant saft/vann ved disken. Kaffe fulgte med og herligheten kostet knapt mer enn en trist burger. Vi har vært hos Telegrafen før og kommer garantert igjen.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Arne N

Reisende som så på Telegrafen, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Telegrafen? Del dine erfaringer!