FindHotelUSD 150
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Fin plass, litt langt fra sentrum, og langt fra vannet og opp til bobilplassene. Når plassen blir så «lang» så blir det også langt mellom toalettene. Toalett/dusj var nye og freshe. Fin minibutikk på plassen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, frodeh991
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Nydelig campingplass med havutsikt rett utenfor Grebbestad. Ypperlig utgangspunkt for utflukter. Flotte fasiliteter med strandrestaurant, stor lekeplass, minigolf, strandsauna, fotballbane m.m. Ypperlig sanitæranlegg

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, blodkent
Anmeldt 18. april 2017

Fikk en hyggelig plass for bobil her i påsken. Besøkte stedet da det var fullt inne i byen. Angrer ikke på det. Hyggelig plass. Hyggelig personell. Hyggelig restaurant. Og meget fint toalett anlegg. Kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Skedder
Anmeldt 14. august 2015 via mobile enheter

Edsvik camping virket som et vakkert og idyllisk sted, både for barn og voksne. Vi ble desverre veldig skuffet og sjokkert over at de kun hadde et servicehus, og vi som campet i telt måtte gå et godt stykke for toalettbesøk, dusj eller oppvaskmuligheter. Ellers virket det som et fint sted, men pga avstanden til servicehuset kommer vi nok ikke til å velge denne campingen flere ganger.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Sandra B
Anmeldt 23. juli 2014

Trivelig campingplass. De eldste hyttene er slitt, med fullt utrustet kjøkken. Du bruker felles sanitæranlegg. Fantastisk badeplass og om du ikke stiller så høye krav til komfort vil du trives :-) !!!

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med camping.se
2  Takk, Inger S