“Lunsj”

Kjøkken: Svensk, Kafé
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig stemning rundt lunsjbesøk.
Gode matretter og masse godt utvalg innen bakevarer.
Prisene er akseptable og du opplever mye mat for pengene.
Vi hadde et trivelig opphold med god lunsj.

Takk, Frohan
garyk815, Ägare på Sjögrens i Backen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Tack för din recension.

Anmeldt 27. august 2018

Hyggelig bakeri i en eldre flott bygning i sentrum. La deg inspirere med stort utvalg på lekre kaker til kaffen. Kjøp med deg nybakt brød og nyt det til frokost neste dag.

Dato for besøk: august 2018
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi reiser i 40 min for å handle her,liker frokosten,brød,kakerlakkene alt dem kan tilby som vi ikke er vant med i Norge.veldig fint og eldre versjon bygg noe som gjøre stedet så flott

Takk, 960linnk
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Det perfekte sted for et lite måltid. Deilige ferske bakevarer, konditorvarer og påsmurte varer. De har også tilbud om buffé. De serverer det meste av drikke til maten. Du kan også kjøpe med flere typer ferske bakevarer.

Man blir glad av å gå inn der. Koseligst å sitte inne å spise.

1  Takk, Gøril B K
Anmeldt 22. juli 2018

Vi stakk innom en formiddag rundt lunsjtider og det var kø ut på gata! Vi bestilte en rækmakka og ei kaka ala en vannbakkels med vaniljekrem. Rekesmørbrødet var en "halv" meter langt og med salat egg og en haug reker egentlig nok til to. Kaka helt suveren, og du bør virkelig bare se det utvalget de byr på. Hyggelig betjening, selvsagt.

Takk, Arne N

Reisende som så på Sjögrens i Backen, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Sjögrens i Backen? Del dine erfaringer!