“Hyggelig sted med god mat :-)”
Anmeldelse av Restaurang Hertigen

Restaurang Hertigen
Vurdert som nr. 9 av 26 Restauranter i Grebbestad
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Koselig sted med veldig hyggelige servitører. Maten kom raskt, og var veldig god. Vi har prøvd pizza og biff, god mat til en grei pris.

Takk, anitabN248KH

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Pizza på Hertigen innfrir alltid!
Starter med salat og pizzaen kommer raskt på bordet. Mange ulike å velge på, familien har mange favoritter !

Dato for besøk: juli 2018
Takk, annkristinft
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med mulighet for å spise både inne og ute. God meny med retter fra Balkan og resten av verden. Har spist her flere ganger i løpet av årenes løp og er alltid fornøyd. Gode priser og hyggelig service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 283ole1984
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her og ble litt overrumplet av en meget bestemt servitør. Han ville nærmest bestemme hva vi skulle spise. Fläsk med räksås var smakfullt, men maten var ikke varm. Pizzaen var gjennomsnittlig. Vi ble mette og det var billig.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Nina H
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Selv om restauranten ser sliten ut, skal man ikke skue hunden på håret ;) dagens fisk var kjempegod, og man fikk suppe og salat i tillegg som man kunne forsyne seg av. Anbefales :)

Dato for besøk: august 2017
Takk, lenedaastoel

Reisende som så på Restaurang Hertigen, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Restaurang Hertigen? Del dine erfaringer!