“Glemte vår bestilling og dårlig service”
Anmeldelse av Rode Orm Bryggrestaurang

Rode Orm Bryggrestaurang
Vurdert som nr. 15 av 26 Restauranter i Grebbestad
Anmeldt 4. september 2021

Gikk fra stedet etter 1 time, da de hadde glemt vår bestilling. Betjeningen gikk for å undersøke hva som hadde skjedd, i stede for å komme å forklare hva som har skjedd, velger man å servere andre gjester?????

Dato for besøk: september 2021
Takk, frankpY1942MD

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi ventet en time på maten. Gjester som kom etter oss fikk mat mens vi ventet. Betjeningen, som for øvrig var hyggelig hadde ingen god forklaring. Pizzaen var ok, men ikke mer til en såpass høy pris.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, arildb2014
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Et fint stef med bra beliggenhet helt på kaien, mulighet til å sitte ute oc nyte både utsikten og folkerörelsen ;) God mat og hyggelig betjening ;) i sommer er det lifemusikk fra kl 23.00;) anbefalles ;)

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Svært god service, god pizza og grei pris. Vil absolutt anbefale å spise her, dersom man er i Grebbestad. Maten kom fort, og servitørene var veldig hyggelige og serviceinnstilte. Fin uteplass i solen også.

Dato for besøk: april 2019
Takk, thestif
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi har vært mye i Grebbestad de siste årene, men bare en gang før på Røde Orm. Denne gangen var en meget positiv opplevelse. Vi var et selskap på 8 voksne og en liten på 3 år. Alle fant noe å spise inklusive pannekaker til minstemann. Veldig god mat - fiskesuppe med safran, rekesmørbrød med overflod av reker og nydelig pizza/burger. Lekekrok til veslejenta og veldig hyggelig service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Glumma

Reisende som så på Rode Orm Bryggrestaurang, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Rode Orm Bryggrestaurang? Del dine erfaringer!