“Uhøflig og dårlig kundebehandling”

Grebys Hotell & Restaurang
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Grebbestad
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

3 år siden vi var der sist. Skuffende! Nå skulle vi bestille bord og hadde satt oss. Så ga de bordet til noen andre. Uhøflig hovmester/vertinne. Hit kommer vi aldri mer, og kommer å dele med andre opplevelse av stedet.

Takk, j_runds2018
Anna K, Ägare på Grebys Hotell & Restaurang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Då vår restaurang var fullbokad denna kväll och ni bara tog er friheten att gå rakt in utan att stanna vid dörren där skylten "Vänligen invänta hovmästaren för bordsplacering" står så får man faktiskt inte behålla bordet! Det är inte svårare än så och jag tror de funkar så på de flesta restauranger!
När hovmästaren försökte förklara detta för dig på ett lugnt och sansat sätt så blev du arg och började gapa och då fick hon ryta tillbaka när du inte lyssnade! Jag stod i baren och hörde allt inklusive andra gäster som satt i närheten! Vänliga hälsningar ägaren på Grebys

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service Prøv tunfisken og sorbet til dessert ❤️ Vi kommer tilbake neste sommer ☀️ Hilsen Jørgen og Iren

Takk, 266j_rgenk
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet midt på brygga i Grebbestad. Her kan du følge med på båtlivet og de som rusler rundt samtidig som du får god mat og rask servering. Liten meny men god mat basert på ferske råvarer. Anbefales

Takk, 580karib
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig restaurant på bryggekanten. Veldig god fiskesuppe og trivelig service. Absolutt et trivelig sted

Takk, Runar N
Anmeldt 19. juli 2019

Vi spiser her hver gang vi går inn til Grebbestad fra Tanum Strand. Like fornøyd hver gang. Herlig fiskesuppe! Bør prøves. Ellers er personalet blide og imøtekommende, uansett hvor travelt de har det.

Takk, Eidsvolling

Reisende som så på Grebys Hotell & Restaurang, så også på

Grebbestad, Vastra Gotaland County

Har du vært i Grebys Hotell & Restaurang? Del dine erfaringer!