Anmeldt 9. juli 2020

Fin beliggenhet på campen, men det prisen er høyere enn man kan forvente. Maten på puben/kaféen holdt ekstremt lav kvalitet og kostet mye mer enn det smakte. Maten på bildet kostet 200kr per porsjon. Angrer på at vi ikke lagde noe mat ved teltet.

Takk, Pmortenm
Anmeldt 3. juli 2020

Svært hyggelig personale som åpnet kjøkkenet etter stengetid. Vi fikk servert deilig pizza og kald nydelig øl. Gjestfrie og veldig hjelpsomme med kjørerute videre. Fin plass med mange muligheter og natur.

Takk, piacwold
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Bra location, hyggelig betjening. Nytt kjøkken og bruksvennlig område. God atmosfære på puben. Pizzaen er også hjemmelaget og smaker nydelig. Avslappet. Praktisk sted for å overnatte om man skal gå Kjerag eller Flørlitrappene.

Takk, marieaM1413UP
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting i telt til en lav pris (260,-). Området rundt teltet er nyslått og ryddig, bad og kjøkken er strøkent, praktisk og enkelt i bruk. I tillegg har de en kjempekoselig bar/café med god stemning, mat og drikke. Et perfekt utgangspunkt for utforsking av Lysefjorden, eller å bare være til.
Takk!

Takk, Fredrik N
Anmeldt 1. juli 2020

Vi hadde kun en overnatting - i telt. Vi fikk en grei plass, så kan ikke si noe spesielt om soveplassen. Hørte foss og bjellelyd fra sauer bak teltet, men bare koselig det. Det var jo gjerde imellom. Dette var den dyreste teltplassen på vår ukes tur. Ikke så mye dyrere, men dog. Det var andre plasser som hadde flere stjerner i boka. Vi er ikke så kravstore, så alt var forsåvidt tilfredsstillende - bortsett fra servicen. Jeg har ikke vært borte i makan. Jeg skulle kjøpe en flaske cider som var priset til 125 kr. Ikke spesielt billig i utgangspunktet. Jeg betalte med kort uten å se spesielt på hva jeg bekreftet. Hun som ekspederte krøllet fort sammen kvitteringen. Jeg spurte pent om jeg ikke kunne få kvitteringen. Hun nærmest kastet den til meg uten å si noe. Tok ikke bryderiet med å rette den ut igjen. Jeg så at summen var kr 180 og spurte om en cider kostet så mye. Jeg fikk et kort ja tilbake. Jeg så nærmere på lappen og der stod det oppført en øl i tillegg til min drikke, og bemerket dette. En annen servitør som sto ved siden av skrev da ut en ny kvittering, gikk i kassen og ga meg pengene jeg hadde betalt for mye. Uten å si noe spesielt. Jeg fikk inntrykk av at de ikke var så fornøyd med ekstrajobben dette medførte.

At jeg betaler 55 kr for mye er ikke verden undergang, men det er mer oppførselen her og måten man blir behandlet på. En liten unnskyldning hadde vært helt greit, gjerne med et beklagende smil. Men her var det en alvorlig tone fra første stund og jeg fikk en følelse av at dette ble gjort med vilje og at de synes jeg var til bry. Noe feil med opplæringen her? Man får ikke lyst til å dra tilbake til et slikt sted. Kan selvfølgelig overnatte og ta med matpakke da:)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 754steinars