Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet og nyere rene fasiliteter. Restaurant og pub på områder .
Eget område for telt, så fritt for biler/mc og egen oppstillingsplassfor bobiler. Vennlig og hjelpsomt vertskap.Vi kommer tilbake.

Takk, Kåre E
Anmeldt 9. juli 2020

Fin beliggenhet på campen, men det prisen er høyere enn man kan forvente. Maten på puben/kaféen holdt ekstremt lav kvalitet og kostet mye mer enn det smakte. Maten på bildet kostet 200kr per porsjon. Angrer på at vi ikke lagde noe mat ved teltet.

Takk, Pmortenm
Anmeldt 3. juli 2020

Svært hyggelig personale som åpnet kjøkkenet etter stengetid. Vi fikk servert deilig pizza og kald nydelig øl. Gjestfrie og veldig hjelpsomme med kjørerute videre. Fin plass med mange muligheter og natur.

Takk, piacwold
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Bra location, hyggelig betjening. Nytt kjøkken og bruksvennlig område. God atmosfære på puben. Pizzaen er også hjemmelaget og smaker nydelig. Avslappet. Praktisk sted for å overnatte om man skal gå Kjerag eller Flørlitrappene.

Takk, marieaM1413UP
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Overnatting i telt til en lav pris (260,-). Området rundt teltet er nyslått og ryddig, bad og kjøkken er strøkent, praktisk og enkelt i bruk. I tillegg har de en kjempekoselig bar/café med god stemning, mat og drikke. Et perfekt utgangspunkt for utforsking av Lysefjorden, eller å bare være til.
Takk!

Takk, Fredrik N