Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og flott natur!
Rommene helt ok, rent og pent. Supert m solstoler utenfor hvert rom.
Vi var 6 stk som bestilte burger - det tok 1,5 time fra bestilling til servering (!).
Prisnivået bærer preg av lite konkurranse - 1 stk Tuborg halvlitersbox kr 110…! Liten pose potetgull (40gr) kr 39…!
Frokost delikat presentert på fat og smakte godt.
Betjeningen veldig hyggelig

Romtips: Ikke vent med å bestille mat til du er kjempesulten….
Takk, Sunshine19640479326
Anmeldt 15. juli 2021

Vi kom ned å leide rom på B&B. Vertskapet / eigerene kranglet konstant, vi hørte dem rope og skrike til hverandre i overetasjen, og den hissige mannen smalt med dører. Han satt og skreik til kona (?) på verandaen i flere døgn.

Når pubben var stengt, satt de ansatte som jobber i baren utenfor der å røyka hasj. Tok sikkert andre narkotiske stoffer også, men de var skikkelig uhøffelige og «orket» ikke å hjelpe oss da vi trengte toalettpapir på felles toalettet.
Vaskedamen var også veldig sur og nedlatende.

Takk, anonyma909
Anmeldt 27. juni 2021

Hadde en natt på rommene på «resorten» i helgen. Flotte rom med nyoppussede bad. På siden ned mot fjorden var det flott utsikt til de majestetiske fjellene og et hint av fjord, og vi kunne se basejumperne lande rett i nærheten! Alle rommene hadde også gode solstoler på utsiden.
Middagen vi bestilte bar preg av lite konkurranse fra nærområdet, men var helt ok. Hadde dermed små forventninger til frokosten, men den var meget delikat og god! Synd jeg ikke tok bilde av den, for brødskiver med pålegg ved siden har sjeldent sett så innbydende ut!

Takk, ingvildholmberg
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk natur, utrolig og se basehopperne komme ned langs 1000 m stupbratte fjell, avslappende atmosfære, rommet rent og pent,
Enkel meny, men veldig god mat !
Ikke minst takk til den smilende og alltid behjelpelige bar og kjøkken betjeningen !
Vært der mange ganger, og er snart tilbake !

Kan varmt anbefales !!

Romtips: Lei sykler og kajakk ! Utrolig rå natur !!
Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Simon Sez U
Anmeldt 26. oktober 2020

Fantastisk plass. Fantastisk hyggelig vertskap og kjempeservering og service :-)
Nydelig turområde, fredelig og godt innerst i fjorden.
Rent og pent på fellesområder, bra effekt på strømutakene på campingen.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, BertrandA33