Anmeldt 6. september 2021

Gledet oss til en fin opplevelse med god mat på campingen Lørdag 4.9.21 etter en lang dag på mc tur. Jeg og 3 andre. Dette ble det værste jeg har opplevd av serviceinnstilling av driveren. Etter 1.5 time hadde vi ikke fått maten vi bestillte. En av guttene gikk inn og spurte hvordan det gikk. Ferdig om et par minutter var svaret. De to minuttene ble til minst 20 før vi igjen etterlyste maten, og han skyldte på kyllingen som en av oss bestilte. Tiden gikk fortsatt fremover, den har jo som kjent ikke noe annet sted å gå. Endelig etter nærmere 2 timer kom det mat til 3 av oss. Sistemann ventet tålmodig, mens vi andre åt. når VI hadde spist ferdig, gikk sistemann inn og rett og slett forlangte pengene tilbake. Men nei, det fikk han ikke. De gjorde ikke slik..men maten hans kom om 5 minutter fikk han til arrogant svar... uten så mye som et lite "BEKLAGER"(!!??!!) Ytterlig litt tid gikk med... før vi bestemte oss for å reise derfra, med en mann uten mat. Hvordan i all verden er det mulig å drive folk for narr på denne måten??? Det er jo rein svindel !! Rett og slett SKAMMELIG!! Beklager så mye folkens.. men min anbefaling er: STYR UNNA!! og ta med mat selv! Kommer Aldri tilbake hit, enkelt og greit!

MH
Rune

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, yetilynx
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og flott natur!
Rommene helt ok, rent og pent. Supert m solstoler utenfor hvert rom.
Vi var 6 stk som bestilte burger - det tok 1,5 time fra bestilling til servering (!).
Prisnivået bærer preg av lite konkurranse - 1 stk Tuborg halvlitersbox kr 110…! Liten pose potetgull (40gr) kr 39…!
Frokost delikat presentert på fat og smakte godt.
Betjeningen veldig hyggelig

Romtips: Ikke vent med å bestille mat til du er kjempesulten….
Takk, Sunshine19640479326
Anmeldt 15. juli 2021

Vi kom ned å leide rom på B&B. Vertskapet / eigerene kranglet konstant, vi hørte dem rope og skrike til hverandre i overetasjen, og den hissige mannen smalt med dører. Han satt og skreik til kona (?) på verandaen i flere døgn.

Når pubben var stengt, satt de ansatte som jobber i baren utenfor der å røyka hasj. Tok sikkert andre narkotiske stoffer også, men de var skikkelig uhøffelige og «orket» ikke å hjelpe oss da vi trengte toalettpapir på felles toalettet.
Vaskedamen var også veldig sur og nedlatende.

Takk, anonyma909
Anmeldt 27. juni 2021

Hadde en natt på rommene på «resorten» i helgen. Flotte rom med nyoppussede bad. På siden ned mot fjorden var det flott utsikt til de majestetiske fjellene og et hint av fjord, og vi kunne se basejumperne lande rett i nærheten! Alle rommene hadde også gode solstoler på utsiden.
Middagen vi bestilte bar preg av lite konkurranse fra nærområdet, men var helt ok. Hadde dermed små forventninger til frokosten, men den var meget delikat og god! Synd jeg ikke tok bilde av den, for brødskiver med pålegg ved siden har sjeldent sett så innbydende ut!

Takk, ingvildholmberg
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk natur, utrolig og se basehopperne komme ned langs 1000 m stupbratte fjell, avslappende atmosfære, rommet rent og pent,
Enkel meny, men veldig god mat !
Ikke minst takk til den smilende og alltid behjelpelige bar og kjøkken betjeningen !
Vært der mange ganger, og er snart tilbake !

Kan varmt anbefales !!

Romtips: Lei sykler og kajakk ! Utrolig rå natur !!
Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Simon Sez U