Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hauane B&B er et ypperlig tilbud i vinterveiløse Lysebotn, som yrer av liv sommerstid. Hvis du aksepterer å gå ut (og til flott sanitæranlegg i låven) for dusj etc, er dette supert. Og om været er bra, er det supert pluss. God og hyggelig frokost. Særdeles hyggelig og serviceorientert vertskap. Anbefales for en natt - eller flere!

Takk, bjornt1959
Anmeldt 9. mai 2019

Kjempe fine og koselige rom, vakker beliggenhet mellom fjellene og et super trivelig vertskap som gjør alt for å få deg til å trives og som har gode lokalkunnskaper og kan gi gode turforslag og tilbyr transport til stistart. Kjempe god frokost. Mulighet for badstue er også et stort pluss. Anbefales varmt!

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Abelone L
Hauane, Daglig leder på Hauane Bed & Breakfast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2019

Mange takk for fin tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Overnattet her etter sykkeltur fra Setesdal. Fantastisk plass med flott beliggenhet og eksepsjonell service. Husverten kjørte oss til og med ned til en annen plass for mat, da de ikke hadde muligheten denne kvelden. Rent og pent hus.
Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Bj0rn83
Hauane, Leder  på Hauane Bed & Breakfast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Mange takk for så god tilbakemelding.

Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Etter å ha besøkt Hauane Bed & Breakfast for mellom 10 og 15 ganger, er jeg like imponert. Vi er en vennegjeng så drar på tur en gang i året. Alltid kjekt å komme tilbake å treffe vertskapet som tar godt imot oss. Her får vi nyte norsk natur og god mat. Frokost med husets sild gleder jeg meg alltid til.
For de som ønsker det ekte norske, kan plassen anbefales.
Ser frem til neste 10 år med vennene her.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, kristeng214
Hauane, Leder  på Hauane Bed & Breakfast, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2017

Takk, Kristen, for fin anmeldelse.

Anmeldt 9. august 2017

Et av de mest idylliske stedene vi noensinne har bodd på! Mitt i den dramatiske naturen er de gamle husene nennsomt satt istand, med kjærlighet, godt håndverk og god smak. Vertskapet er av det rause og gode slaget, kunnskapsrike og varme. Rommene har særpreg, og selv om det er lytt er det den fredeligste plassen en kan sove. Badene ute på låven er av høy kvalitet, og det er en spesiell følelse å vandre over tunet en tidlig morgen til lyden av fossefall og inn på store, nye bad for en deilig dusj. Nydelige måltider fikk vi også, -ekte norsk hjemmelaget mat!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Lysere_Tider