“Vi hadde en riktig koselig”
Anmeldelse av Malmons Brygga

Malmons Brygga
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Bohus-Malmon
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en riktig koselig og velsmakende kveld på Malmøns Brygga
Kamskjell til forrett og rødspette til hovedrett - anbefales! Servitører som fulgte opp og ga gode råd om vinvalg!
Restauranten ligger også flott plassert ved vannet ⚓️
Vi kommer tilbake

Takk, annemabohl

Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

De glemte bestillingen vår og vi ble sittende i halvannen time før vi fikk mat. Det var gjennomgående rot og mye venting. Doen var skitten. Maten var årleit, men stod kanskje ikke helt i stil med prisen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, anettel211
Anmeldt 2 dager siden

Anmeldt 3 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 4 dager siden via mobile enheter

Reisende som så på Malmons Brygga, så også på

Har du vært i Malmons Brygga? Del dine erfaringer!