ScandicHotels.com
TripadvisorUSD 83
ZenHotels.comUSD 86
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom hotellet tidlig på fredag ettermiddag.
Vi fikk da et dyrevennlig rom vendt bort fra motorveien, så det var dermed ikke noe støy å høre.
Rommet var noe slitt da dette naturlig nok var beregnet på oss med hund på rommet.
Vi ble ganske så overrasket når vi ankom rommet, for der var det satt fram 2 flotte skåler til vann og mat samt en seng med teppe i. På bordet lå en hilsen til Theo med både hundeposer ett ben. Dette er første gang vi har opplevd slik flott service.
Sengene var av det bedre slaget og gode til å sove i.
På kvelden besøkte vi restauranten i 2.etg og valgte buffeten som var satt fram. Siden det var fredag hadde man en taco buffet men med flere kjøttretter i tillegg inkludert kylling og noe sjømat. En meget flott buffet som kan anbefales. Det er imidlertid en mangel som trekker ned, og det er mangel på desserter på buffeten.
Vi måtte dessverre dra videre før frokosten så den kjenner jeg ikke til.
Det er et flott hotell nært beliggende til Gøteborg og hotellet har gratis parkering i garasje.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Happyfred63
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hej Happyfred63

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök! Hoppas att vi ses snart igen!

Anmeldt 17. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Scandic Backadal ligger ved E 6 ligger noen kilometer nord for Gøteborg, lett synlig fra veien. De har et fint parkeringshus til gjestene som er gratis, meget bra. Vi fikk et rom i 4. etasje som vendte mot E 6, da været var svært varm, ble det også godt og varmt på rommet. Og sette opp vinduet mot veien, var umulig på grunn av støy. Rommet var nyoppusset og fint, renholdet var bra. Hotellet har god frokost, men den har vært enda bedre tidligere. Det er et lite svømmebasseng og et stort treningsrom der, samt sykler til utlån. De ansatte var serviceinnstilt.

Tips. Er det varmt i været, be om rom vekk fra E 6.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, P1870UJtoms
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hej Tom, tack för att du tagit dig tiden till att berätta om din vistelse hos oss. Vad roligt att höra att ni till största delen tyckte att det var bra. Tyvärr så har vi haft lite utmaningar med ventilatonen under sommaren med den extrem värmen vi har haft. Nu är det dock mycket behagligare klimat så nu skall det inte vara några problem.
Vi hoppas så klart att du vill komma tillbaka till oss i framtiden.
Varmt välkommen åter!

Anmeldt 30. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Standard Scandic hotel med god frokost. Gratis parkering i stor garasje. Kort busstur til sentrum. Anbefales for familier. Flott kveldsbuffe. Be om rom på baksiden så slipper man støy fra E6 som går rett forbi.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Dag1959
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Tack snälla Dag1959 för en fin review! Vad roligt att höra att ni hade det bra hos oss :)
Hoppas vi ses igen!