ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 23. juli 2021

Møtte imøtekommende og hyggelige damer i resepsjonen som sjekket oss inn på to rom. Hadde bestilt sein innsjekk og ankom 21.00. Da vi kom på det ene rommet var det ikke rengjort i det hele tatt. Over en time senere var rommet fortsatt ikke klart. I påvente av at rommet ble klart fikk ungdommene våre popcorn som plaster på såret. Var ikke verdt pengene. Rommet i 7. etg var ok men lufta var veldig tett….

Takk, Q6672TVheidil
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Bästa hälsningar,

Martin B.
Hotelldirektör

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 30. desember 2019

Hadde et fint opphold her med bære 2 barn på 5 og 3 år. Bør ha med bil når du bor her, men lett å finne gratis parkering tilknyttet hotellet. Anbefaler tidlig ankomst frokost da det ble mye mennesker rundt 9. Lite basseng fungerte fint å ha med barna i.

Vi spiste ikke på restauranten tilhørende hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, JCHSpaeren
Martin B, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Hej,

Stort tack för ditt omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Bästa hälsningar,

Martin B.
Hotelldirektör

Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Bra hotell, men i vår etasje var det bråk i korridoren hele natta. Krangling på arabisk, smelling i dører og roping. Det roet seg i sekstiden på morgen. Vi ante uråd allede da vi kom. Familidrama eller en eller form for oppgjør. Bor nok ikke her igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, KjEySt
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2019

Hej Kjeyst, tack för ditt omdöme. Jag är verkligen ledsen att ni blev störda av gästerna som bodde i er korridor. Vi var uppe flera gånger under natten och bad dom att vara tysta men det hjälpte tyvärr inte. Vi tillkallade även en vakt. Hoppas att ni utöver detta fick en bra vistelse.
Mvh
malin L
Hotel Manager

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Scandic Backadal ligger 6 km nord for Gøteborg ved E 6. Det er gode bussforbindelse til sentrum og hotellet har godt med parkeringsplasser for de som kommer med bil. Det kom svært mange gjester samtidig med oss, men innsjekkingen gikk greit og personalet var hyggelige og yndet god service. Vi fikk rom i 7. etasje som var rent og pent. Frokosten var god og variert. De har svømmebasseng, treningsrom og et rom med spill, foruten sykler til utlån.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, P1870UJtoms
Malin L, Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2019

Tusen tack P1870UJtoms för en jätte fin review. Det glädjer oss verkligen att ni hade en fin vistelse. Varmt välkomna åter!
Mvh
Malin L