Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Destinia.comUSD 91
Anmeldt 10. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 5. august 2021

Vi er en familie på 4 som reiste fra Norge. Hotellet og rommet var greit. Frokosten veldig bra. Det som var skremmendes var korona tiltakene som ikke var gode nok.
Tid for frokost måtte bestilles på forhånd (man fikk 45 min på å spise). Meget bra tenkte vi. Men fullt av gjester ved frokost. Ingen kontroll på at gjestene spritet hendene før de kom inn i restauranten. Det er frivillig sa personalet når vi uttrykte vår bekymring. Vi så heller ikke at personslet vasket klypene som var i bufeen. Selvservering av all mat. En skikkelig smittebombe.
Vi satte oss opp på listen for å bade i bassenget. Der var mulig å bade i 30 min. Der var så fullt at vi valgte å forlate bassenget. Mange flere folk enn de som stod på listen!
Vi likte hotellet og vi har vært her før, før epidemien. Vi kommer tilbake når epidemien er over. Vi har ratet denne vistelse til 2 pga de ikke fungerende korona tiltakene.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, catarina S
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Hej Catarina,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Vi har vidtagit flertalet åtgärder för att undvika trängsel.

Det glädjer oss att du ändå tyckte att frukosten var bra. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 23. juli 2021

Møtte imøtekommende og hyggelige damer i resepsjonen som sjekket oss inn på to rom. Hadde bestilt sein innsjekk og ankom 21.00. Da vi kom på det ene rommet var det ikke rengjort i det hele tatt. Over en time senere var rommet fortsatt ikke klart. I påvente av at rommet ble klart fikk ungdommene våre popcorn som plaster på såret. Var ikke verdt pengene. Rommet i 7. etg var ok men lufta var veldig tett….

Takk, Q6672TVheidil
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Martin Blideskog, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 30. desember 2019

Hadde et fint opphold her med bære 2 barn på 5 og 3 år. Bør ha med bil når du bor her, men lett å finne gratis parkering tilknyttet hotellet. Anbefaler tidlig ankomst frokost da det ble mye mennesker rundt 9. Lite basseng fungerte fint å ha med barna i.

Vi spiste ikke på restauranten tilhørende hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, JCHSpaeren
Martin B, General Manager på Scandic Backadal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2020

Hej,

Stort tack för ditt omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.