Vakkert, flott og severdig. Ett sted verdt å besøke.

Magisk og flott med vakre Mjøsa i bakgrunnen. Hyggelige omgivelser, spenennde historier mye fint... les mer

Anmeldt 7. august 2019
leiftorelinnerud
Vakkert og flott

Nydelig sted ved Mjøsa, vekslende salgsutstillinger, nå (juli 2018), veggmalerier av P Balke, (ikke... les mer

Anmeldt 9. juli 2018
Nojak
Oslo, Norge

Anmeldt 11. september 2017

Den gode gamle kafè stilen på Balke senteret med utsøkte lunsj retter til nesten gode gamle priser, vel, i hvert fall godt under det du er vant med på slike steder, velsmakende og pent dandert.
Det å få se Peder Balkes veggmaleriene med egne øyne er bare en opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, GauteH35
Østre Toten kom... K, Leder  på Peder Balke-senteret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)Velkommen tilbake.
Mvh
Grethe på Peder Balke-senteret.

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Vi har vært på flere mårrastund konserter på Peder Balke og det er en fantastisk opplevelse med dyktige musikere i et nydelig kunstnermiljø.
Terningkast 6.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 274terjes
Svar fra ledelsen:Besvart 15. august 2017

Tusen takk for så hyggelig ord! Det setter vi stor pris på.

Peder Balke-senteret
Grethe Steensen

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi så Per Ung- utstilling på senteret. Veldig fin utstilling med mye fint å se. Besøkte også kafen som var hyggelig innredet. De solgte god is der :).

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, TuulaR_12
Svar fra ledelsen:Besvart 5. april 2017

Hei. Så hyggelig å lese. Vi er også topp begeistret for Ung-utstillingen vi hadde i fjor sommer. Denne sommeren kan vi friste med nye, gode opplevelser på Peder Balke-senteret.

Grethe Steensen

Anmeldt 28. juni 2016

Hver lørdag om sommeren, kl halv 10.30, er det gratis konsert med lokale artister. Beliggenheten er vakker og med god underholdning er dette en flott start på helgen. Kafeen serverer nysmurte rundstykker og nystekte vafler. Jeg er der så ofte jeg kan og anbefaler alle å ta en tur.

Dato for opplevelse: juni 2016
2  Takk, Anne H
Svar fra ledelsen:Besvart 5. april 2017

Så hyggelig å oppdage så fin anmeldelse.
Nå er vi snart klare med Mårråstund for 2017. Oppstarten er 27.mai. Vi ønsker hjertelig velkommen til ny utstillingssesong.

Grethe S.

Anmeldt 16. april 2016 via mobile enheter

Her kan du være kulturell, besøke Balkesenteret og det som kommer til å bli et nasjonalt senter for Peder Balke. Når du er mett på kulturell føde, og sulten på mat er det muligheter for det også.
Hos Peders Fristelser kan du få kjøpt hjemmelaget lunch og kaker.
Det er også en gave- og interiørbutikk her.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Nobelty