Åpen i dag: Stengt
Vakkert og flott

Anmeldt 9. juli 2018
Nojak
Oslo, Norge
Flotte veggmalerier av Peder Balke!

Anmeldt 24. juni 2018
Ingeborg56
Oslo, Norge

Anmeldt 9. juli 2018

Nydelig sted ved Mjøsa, vekslende salgsutstillinger, nå (juli 2018), veggmalerier av P Balke, (ikke til salgs, malt rett på veggene). Glasskunst av Kari Mølstad, Ellen V Larsson, Ulla-Mari Brantenberg, Karen Klim, Vidar Koksvik, og Inger Marie Berg. Koselig sted, fin kafè, hage og konsert hver lørdag. Interiørbutikk. Anbefaler et besøk. Herlig utsikt. Avslappende.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Nojak
Anmeldt 24. juni 2018

Etter å ha sett utstilling av Peder Balke malerier i London for noen år siden, så var det veldig morsomt å stoppe på Peder Balke senteret hvor vi ble veldig godt tatt i mot og fikk mye nyttig informasjon om Peder Balkes og hans families liv. Flott hage som er laget av tidligere bosniske flyktninger. Liten og kompakt forretning som selger alt fra bbq sauser til vesker. Kafeen har et stort utvalg fra is og bakverk til sunnere alternativer. Vi spiste kaker som var generøse i porsjonene og kjempegode på smak.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ingeborg56
Østre Toten kom... K, Leder  på Peder Balke-senteret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2018

Veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk for den :-)
Følg oss gjerne på facebook og på instagram, også. Og vår hjemmeside www.pederbalke.no

Velkommen tilbake.

Grethe
Peder Balke-senteret

Anmeldt 11. september 2017

Den gode gamle kafè stilen på Balke senteret med utsøkte lunsj retter til nesten gode gamle priser, vel, i hvert fall godt under det du er vant med på slike steder, velsmakende og pent dandert.
Det å få se Peder Balkes veggmaleriene med egne øyne er bare en opplevelse.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, GauteH35

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)Velkommen tilbake.
Mvh
Grethe på Peder Balke-senteret.

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Vi har vært på flere mårrastund konserter på Peder Balke og det er en fantastisk opplevelse med dyktige musikere i et nydelig kunstnermiljø.
Terningkast 6.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 274terjes
Svar fra ledelsen:Besvart 15. august 2017

Tusen takk for så hyggelig ord! Det setter vi stor pris på.

Peder Balke-senteret
Grethe Steensen

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi så Per Ung- utstilling på senteret. Veldig fin utstilling med mye fint å se. Besøkte også kafen som var hyggelig innredet. De solgte god is der :).

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, TuulaR_12
Svar fra ledelsen:Besvart 5. april 2017

Hei. Så hyggelig å lese. Vi er også topp begeistret for Ung-utstillingen vi hadde i fjor sommer. Denne sommeren kan vi friste med nye, gode opplevelser på Peder Balke-senteret.

Grethe Steensen