Flott tur

Vi var uheldige med vårt opphold og hadde regnvær hver dag. Likevel var det flott å gå i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Ryen1989
Paris, Frankrike
Flotte tretrapper!

Nydelig å gå i disse flotte tretrappene. Flott utsikt hele veien opp. Står flere steder at det er... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Lise_fra-Sandefjord

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Imponerende trapp opp i fjellet. Slitsom tur (1350 trinn?) opp til nydelig utsikt. Lett marsj ned...

Takk, trivli2
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Eit must! Fantastisk prosjekt og utsikt tur natur! Kan opplevast av sei fleste, hyggelege og overraskande stopp punkt undervegs

1  Takk, 217beritm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales, ungene synes dette var en av høydepunktene på øya. Anbefaler å gå på kvelden. Mindre folk, vind og nydelig midnattssol.

Takk, 446anneliseb
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Super flott tur. All honør til dem som laget dette. Turen starter med en ca 400 meters sti for deretter stige opp i fjellet med trapper. Underveis er det flotte hvile platåer og flere av stedene hadde bålpanner.
Underveis går man blant annet under via ferrata løypa som også tilbys her. Toppen har fantastisk utsikt over øyene.
Turen ned er grei, men gjerdene er veldig flisete, så om man tror man trenger å holde seg i rekkverket ville jeg tatt med hansker

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 645livt
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Olala! For et slit! 2000 trappetrinn i 29 varmegrader. Fantastisk utsikt, imponerende figurer som gjorde turen riktig fornøyelig og tretrapper som ikke sliter kroppen helt ut. Godt fornøyd med egeninnsats og annbefaler turen til alle og enhver.

Dato for opplevelse: juli 2019
3  Takk, Janne K