Gå den!

Takk for ildsjeler som sørger for enkel tilgang til en helt rå utsikt! Anbefales til alle aldre... les mer

Anmeldt 30. juli 2023
261ingermariel
Tanum, Sverige
Unik naturopplevelse

Anbefales på det sterkeste hvis du har bein til det. En naturopplevelse helt utenom det vanlige... les mer

Anmeldt 14. juli 2023
Jan Kjetil A

2025 av 35 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Flott turopplevelse med magisk utsikt! Litt slitsomt oppover, men mange steder med pausemuligheter underveis. Ta turen i ditt tempo! Supert laget, med flotte installasjoner, artige figurer og fine plattinger med benker. Til og med mulig med grill-stopp underveis, ved et par bålpanner som er satt ut. Vi gikk her sommeren 2019 da trappa var helt ny, og i år (2020) dro vi tilbake til Vega en liten snartur med trappa som mål for dagsbesøket. Det sier mye om hvor flott vi synes turen er! Og både små og store i familien er hjertens enige om at vi kommer tilbake <3

Ved bunnen av trappa er det flere parkeringsplasser enn man kanskje får inntrykk av når man først kommer. Bare kjør videre innover veien :) God tur!

Takk, Celiaala
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Imponerende trapp opp i fjellet. Slitsom tur (1350 trinn?) opp til nydelig utsikt. Lett marsj ned...

Takk, trivli2
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Eit must! Fantastisk prosjekt og utsikt tur natur! Kan opplevast av sei fleste, hyggelege og overraskande stopp punkt undervegs

1  Takk, 217beritm
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales, ungene synes dette var en av høydepunktene på øya. Anbefaler å gå på kvelden. Mindre folk, vind og nydelig midnattssol.

Takk, 446anneliseb
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Super flott tur. All honør til dem som laget dette. Turen starter med en ca 400 meters sti for deretter stige opp i fjellet med trapper. Underveis er det flotte hvile platåer og flere av stedene hadde bålpanner.
Underveis går man blant annet under via ferrata løypa som også tilbys her. Toppen har fantastisk utsikt over øyene.
Turen ned er grei, men gjerdene er veldig flisete, så om man tror man trenger å holde seg i rekkverket ville jeg tatt med hansker

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 645livt