Fin trimtur og god utsikt( uten tåke)

Flott trapper for å komme seg opp på fjellet. Krever ikke veldig god form, men krever gode knær... les mer

Anmeldt 13. august 2021
Trondheimer
Trondheim, Norge
Klatre opp og trappa ned

Helt suveren tur! Vi klatra opp og gikk trappa ned - utrolig mestringsfølelse og helt topp guide... les mer

Anmeldt 13. august 2021
381marthes
Trondheim, Norge

Anmeldt 5. august 2020

Artige figurer utplassert underveius, og fin tilretteleggelse med hvileplasser og steder for aktiviteter.

Takk, 473st_lev
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vegatrappa er en veldig fin opplevelse og er imponert over hva Vega har å tilby i disse dager. Var svært mange turister å møte både opp og ned trappa, men her viser folk at vi slettes ikke er et reservert og sjenerte folk, og hilste på mange opp trappa. Var mange som til og med man snakket med på sitteplassene de har laget opp mot toppen.

Eneste man burde være obs på er hvis man har høydeskrekk, for oppover går det fint - men med en gang man skal gå ned, burde man ta det med ro.

1  Takk, grootnissen
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Klatra Via-Ferrataen opp og gjekk trappene ned igjen!! Kjempemoro!! Anbefales å gjøre dette om man liker litt klatring, ellers er det flott å gå opp og med trappene! Solide trapper, og flere pauseplasser underveis. Utsikten er spektakulær!!

Takk, eirineftevand
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur for en relativt utrenet kropp med noen kilo for mye og dra på. Men en god mestringsfølelse når man endelig nådde toppen. Masse skryt til de som har bygget trappen, solide saker. Alle tilreisende burde kjøpe sitt eget trinn.

Takk, Hans-Kjetil-Andreass
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Denne turen er et must når du er på Vega,
Med rundt 2000 trappetrinn får du virkelig trent musklene iløpet av kort tid!

Vi brukte ca 45 min inkl noen pustepauser på platåene som var jevnt fordelt oppover.
Utsikten på toppen er fantastisk, med havutsikt så langt øyet kan se.

Anbefaler å bruke gode tursko samt ha med mye vann(spesielt om det er varmt i lufta). Rekkverket virket noe flisete på noen partier, så kan være lurt med hansker!

Men denne lille turen anbefales for all alder, uansett om man er lite trent eller ei fjellgeit, for 2 beinte og 4 beinte.

1  Takk, TheNorwegianGirl